آگهی جذب نویسنده

علوم انسانی از جمله علوم پایه‌ی هر تمدن به شمار می‌رود. علمی که به اندیشه و ایده بیش از ابزار و مارکت وابسته است. همین مساله باعث شده است که زمینه‌ی معیشتی فعالان این حوزه در دوره‌ای که ابزارهای رسانه و مارکتینگ ارج نهاده می‌شوند، بدون مشکل نباشد. از طرفی دیگر محتوای وب زبان فارسی به عنوان حائز رنکینگ سیزدهم، دارای اعتباری درخور این رنکینگ نیست. سئوی ضعیف، محتوای تکراری و بعضاً غلیظ شده باعث افت این رتبه در درازمدت می‌شود. از این رو بر آن شدیم تا حلقه‌ی وصلی باشیم میان نویسندگان علاقمند به تولید محتوای متنی و پروژه‌های فرهنگی/ اقتصادی. چرا که معتقدیم کار را باید به کاردان سپرد و در حیطه بازاریابی محتوا و تولید محتوای رسانه ای این مهم فراموش شده است.

مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ با همکاری آژانس برندینگ «آکمپلکس» و مجموعه مشاوره محتوا «آسئو» در نظر دارد حلقه واصله نویسندگان علاقمند به فعالیت در این حوزه‌های:

  • پرسونال برندینگ ادبی
  • کتاب‌نویسی شبح
  • بازاریابی محتوا
  • تولید محتوای متنی
  • سناریونویسی تبلیغاتی
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی متن‌محور
  • شرکت در فستیوال‌های معتبر ادبی

باشد. زمینه‌های شغلی جذب نویسنده که در بالا ذکر شد تنها گوشه‌ای از ظرفیت‌های مارکتینگ ادبیات است. ما به دنبال پرورش نویسندگانی سوار بر موج مارکتینگ نیستیم. بلکه می‌کوشیم نمایانگر ظرفیت‌های فرهنگی این بخش را به بانیان اصلی آن، یعنی نویسندگان باشیم. در ادامه به تفکیک این موارد در بازار کار نویسندگان می‌پردازیم.

برندینگ ادبی شامل مجموعه فعالیت‌های تحقیق، خلق،  گسترش و ایجاد ویژگی‌های خاص برای یک اثر ادبی با هدف ارتباط بیشتر مخاطب حرفه‌ای با آن است. در این سرویس با تشکیل اتاق فکر ، بهره گیری از بهترین ایده پردازان ، استفاده از شیوه های نوین برنامه ریزی و در نهایت استفاده از تمام ظرفیت ها در طراحی استراتژی برند، قدرت تشخیص مخاطب حرفه‌ای را نسبت به به یک اثر یا گفتمان فکری افزایش دهیم. چرا که خاص بودن در بازار رقابتی این روزها ساده نیست و نیازمند حضور یک مشاور برندینگ ادبی است. چنان‌چه از امکاناتی نظیر:

ایده‌پردازی
مشاوره ادبی
استراتژی برند ادبی
صفحه‌آرایی
طراحی جلد
مشاوره چاپ

بهرمند هستید، فرم جذب نویسنده ما را در انتها پر کنید. همکاران ما در اولین فرصت شما را به پروژه و یا موقعیت شغلی مورد نظر وصل خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندسازی ادبی کلیک کنید.


از جمله پیشنهادات حاضر شغلی برای نویسنده کتاب نویسی شبح است. در سطح پرسونال برندینگ فراگیر نویسنده شبح در کنار نویسنده می‌ایستد و می‌کوشد همیار اختصاصی وی در روند نوشتن کتاب باشد. یک نویسنده شیخ در این بخش می‌کوشند با تکیه به مهارت‌های کوچینگ به برون‌افکنی فکری، گفتگوی خلاقه، طوفان فکری و فوران ایده‌های نویسنده کمک کند. چنان‌چه در زمینه‌:
برگزاری نشست‌های توجیهی با نویسنده
دریافت ذهنیت نویسنده
حذف، تصحیح و دسته‌بندی مصاحبه
نویسندگی زنده بر اساس ایده‌های یک صاحب اثر
صاحب تخصص یا تجربه‌ هستید با ما در ارتباط باشید. ما می‌کوشیم شما به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین پروژه کتاب‌نویسی شبح وصل کنیم.

بازاریابی محتوا به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که ناظر بر نوع، مخاطب و روند تولید محتوای یک رسانه است. رسانه فوق می‌تواند یک وب‌سایت خبری، فروشگاه فرهنگی، بنگاه نشر یا یک آنلاین شاپ باشد. این تخصص به ویژه در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده است. چرا که بازاریابی محتوا به استراتژی دیجیتال یک برند جامه‌ی عمل می‌پوشاند. پس چنان‌چه به:

  • تعیین پرسونای مخاطب
  • پیش‌بینی نوع محتوا
  • تعیین شبکه‌های انتشارمحتوا
  • و روند تولید محتوا

تسلط دارید خود را از طریق فرم زیر به مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ معرفی کنید. ما می‌کوشیم شما را به نزدیک‌ترین پروژه دیجیتال‌ مارکتینگ وصل کنیم.

تولید محتوای متنی یکی از زمینه‌های رایج کسب درآمد از نوشتن است. اما در بسیاری موارد این مورد با نویسندگی خلاق اشتباه گرفته می‌شود. باید توجه داشت که تولید محتوا، علمی ادبی آمیخته با انواع خلاقیت‌هاست. اما این مجموعه خلاقیت‌ها «بیشتر» ناظر به چینش استراتژی محتواست، نه تولید آن. در مورد تولید محتوا ظرافت در همراهی با استراتژی برند است، نه شکوفایی خلاقیت‌های هنری.

برای مثال روزنامه‌ای را در نظر بیاورید که در صفحه‌ی گزارش اجتماعی خود لحنی تجاری، در بخش تبلیغات زبانی فاخر و در ستون حوادث سبکی طنز داشته باشد. نتیجه می تواند فاجعه بار باشد! فراموش نکنیم که این هارمونی هدف و هماهنگی میان اجزای یک رسانه است که سبب پیش‌برد آن می‌شود. تولید محتوای هتنی هدفمند بازاریابان را قادر می‌سازد تا محتوای طولانی تر، مانند توضیحات دقیق محصول، داستان سرایی، یا قطعات آموزشی را به اشتراک بگذارند. این تطبیق پذیری می‌تواند به برندها کمک کند تا ارتباطات عمیق‌تری با پیروان خود ایجاد کنند چنان‌چه آماده رویارویی با این چالش هستید، خود را از طریق فرم کاریابی ادبی به مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ معرفی کنید. ما شما را به مناسب‌ترین پروژه تولید محتوای متنی وصل خواهیم کرد.

محتوای رسانه‌ای شامل انواع کلماتی‌ست که در قالب‌های متفاوت صوتی و تصویری در فضای مجازی به مخاطب می رسد. این گستره شامل تبلیغات، برنامه‌های رادیویی گفتگو، مجلات، گزارش‌های خبری و ورزشی، نظرات سیاسی، سرمقاله‌ها، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، بازی‌ها و دیگر اشکال رسانه‌های دیجیتال است. و البته بیش از هر قسمت دیگر برای کسب درآمد از داستان نویسی و نویسندگی خلاق مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ مفتخر به همراهی شما در اتصال به پروژه‌های مربوط به جذب نویسنده محتوای رسانه‌ای است. برای کسب اطلاعات بیشتر به فرم کاریاب ادبی در انتهای پست مراجعه کنید.

با رشد شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر متن و فیلم هم‌چون: یوتیوب، ویمو، آپارات، اینستاگرام، تیک‌تاک و … نیاز به سناریست‌های خبره بیش از پیش احساس می‌شود. بسیاری از برندهای بزرگ به دنبال جذب نویسندگان خوش ذوق و ایده‌پردازانی هستند که بتوانند به یک سناریوی تبلیغاتی رنگ، گرما و هدف ببخشند. اگر در زمینه سناریونویسی تبلیغاتی توانایی یا تجربه دارید این پیشنهاد می‌تواند یک فرصت مناسب برای کسب درآمد از نوشتن باشد. ما بانک مشتریان معتبری در زمینه‌های متفاوت داریم که درصددند برند خود را از طریق یک ویدئوی تبلیغاتی حرفه‌ای ارتقاء دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ وصل شوید.

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی‌ای که در بالا ذکر شد، بخشی از شبکه‌های اجتماعی موفق بر پایه متن استوارند. برای نمونه مدیایی چون توییتر، واتپد و یا فیس‌بوک هم‌چنان تمرکز اصلی خود را بر روی متن قرار داده‌اند. چنان‌چه تجربه یا تخصصی در زمینه ادمینستورینگ شبکه‌هایی هم‌چون توییتر، واتپد، لینکدین، فیس‌بوک دارید به مدرسه آرت کوچینگ اطلاع دهید. ما شما را به تجارت‌های وابسته به این حوزه مرتبط می‌کنیم تا پلی باشیم میان نویسندگان و پیشنهادات شغلی. در ادامه فرم کاریابی و آخرین آگهی های جذب نویسنده در بازار کار ادبی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

فرم کاریابی ادبی

کلیک کنید تا به پروژه مناسب وصل شوید.

در ادامه لیست موقعیت‌های شغلی مربوط به نویسندگی می‌آید. لیست مذکور هر 10 روز آپدیت شده و آگهی‌های جذب نویسنده روز در آن درج می‌شود. چنان‌چه زمان ارسال رزومه ادبی به لیست آگهی‌های جذب نویسنده منقضی نشده باشد می‌توانید برای جذب در موقعیت مذکور اعلام آمادگی کنید. هم‌چنین چنان‌چه فرم کاریابی ادبی را تکمیل کرده باشید این موقعیت ها از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. امیدواریم بهترین موقعیت شغلی را متناسب با روحیه، توان و نیاز مالی خود پیدا کنید.

تازه‌ترین آگهی جذب نویسنده

ریپورتاژنویسی

فریداد

گروه فریداد، فعال در بخش اطلاع رسانی کمپین‌های خدمات فنی، هنری، کو و… در نظر دارد تعداد یک نفر نویسنده در زمینه ریپورتاژ جذب نماید. برای پیوستن به فراخوان جذب نویسنده ریپورتاژ وبلاگ فرم کاریابی را تکمیل کنید.

عنوان: نویسنده ریپورتاژ


مبلغ پیشنهادی: 2 میلیون تومان


نحوه همکاری: دورکاری


شاخص: تولید 8 ریپورتاژ


خروجی کل: 3200 کلمه


سابقه: نیاز ندارد


زمینه: معرفی خدمات فنی، هنری و کوچ

ادمین و ریپورتینگ

جعبه‌سازی آنباکس

جعبه‌سازی آنباکس در نظر دارد تعداد یک نفر ادمین و نویسنده ریپورتاژ را در زمینه‌ی باکس کاغذی جذب نماید. پوزیشن فوق مسئولیت ادار برای پیوستن به فرم کاریابی مراجعه کنید.

عنوان: ریپورتینگ و ادمینستورینگ


حقوق پیشنهادی: 2 میلیون تومان


نحوه همکاری: دورکاری


شاخص: تولید 8 ریپورتاژ


خروجی کل: 3200 کلمه


سابقه: دو سال


زمینه: پک مقوایی

تولید محتوای متنی

شرکت کارتن 24

شرکت مشاوره و خرید جعبه کارتن24 در نظر دارد تعداد یک نفر نویسنده محتوا را در زمینه‌ی پکیجینگ جذب نماید. چنان‌چه می‌توانید ما در بخش نویسندگی و کپی رایتینگ حرفه‌ای یاری کنید، با ما تماس بگیرید.

عنوان: مولد محتوای متنی


حقوق پیشنهادی: 5 میلیون تومان


نحوه همکاری: دورکاری


خروجی: 50 هزار کلمه


سابقه: نیاز ندارد


زمینه: خرید کارتن بسته بندی

بازاریابی محتوا

آژانس برندینگ آکمپلکس

آژانس برندینگ آکمپلکس در نظر دارد تعداد یک نفر بازاریاب محتوا در زمینه‌ی برندینگ شخصی و سازمانی جذب نماید. چنان‌چه می‌توانید ما در امکان‌سنجی، استراتژی برند و اجرای برند یاری کنید، با ما تماس بگیرید.

عنوان: کانتنت مارکت


حقوق پیشنهادی: 8 میلیون تومان


نحوه همکاری: دورکاری


خروجی: طراحی استراتژی محتوا


سابقه: دو سال/ تاییدیه فرم کاریابی


زمینه: برندینگ شخصی و سازمانی

آگهی جذب نویسنده تولید کارتن بسته بندی آگاهی از بازار کار نویسندگان و شغل نویسندگی و دریافت آگهی کاریابی ادبی در مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ.

تولید محتوای متنی

کارتن نیکسازان آریا

گروه تولید کارتن نیکسازان آریا در نظر دارد تعداد یک نفر نویسنده محتوا را در زمینه‌ی پکیجینگ جذب نماید. چنان‌چه می‌توانید ما در بخش نویسندگی و کپی رایتینگ حرفه‌ای یاری کنید، با ما تماس بگیرید.

عنوان: مولد محتوای متنی/ ادمین اینستاگرام


حقوق پیشنهادی: 6 میلیون تومان


نحوه همکاری: دورکاری


خروجی: 50 هزار کلمه


جنسیت: مهم نیست.


زمینه: سفارش کارتن بسته بندی

بازاریابی محتوا

آژانس برندینگ آکمپلکس

گروه همیار لوله بوبین در نظر دارد تعداد یک نفر بازاریاب محتوا در زمینه‌ی برندینگ شخصی و سازمانی جذب نماید. چنان‌چه می‌توانید ما در امکان‌سنجی، استراتژی برند و اجرای برند یاری کنید، با ما تماس بگیرید.

عنوان: کانتنت مارکت


حقوق پیشنهادی: 9 میلیون تومان


نحوه همکاری: دورکاری


خروجی: طراحی استراتژی محتوا


سابقه: یک سال/ تاییدیه فرم کاریابی


زمینه: برندینگ شخصی


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *