پرسونال برندینگ ادبی

برندینگ ادبی ویژه مدیران اجرایی، مربیان زندگی، کارآفرینان و کارشناسان

استراتژی برند | همیاری در نوشتن کتاب | چاپ، پخش و رونمایی | بازاریابی کتاب

برندینگ ادبی یکی از سرویس‌های محبوب مدرسه آرت کوچینگ‌ست که به کارآفرینان، مدیران اجرایی و کارشناسانی که قصد نوشتن یک کتاب یا تولید یک پادکست غیر داستانی را دارند این فرصت را می‌دهد تا از ارزش و جایگاه ایده‌ی خود یک نمای کلی به دست بیاورند، چالش‌ها و فرصت‌های بازار هدف را بشناسند و تاثیر بیشتری بر مخاطبین خود بر جای بگذارند . مشاورین برندینگ ما بر اساس اهداف شما و نیازهای بازار، برای اثر شما هویت، نام و ارتباطات را تعریف کرده و مسیر توسعه و شخصی‌سازی برند شما را به شما می‌آموزند.شما می‌توانید با در میان گذاشتن اهداف شخصی، کاری و اجتماعی خود از خلق یک کتاب یا پادکست، از فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی اثر خود در قالب استراتژی برندینگ آگاه شوید و پرسونال برندینگ خود را آغاز کنید.

برندینگ ادبی شامل مجموعه فعالیت‌های تحقیق، خلق،  گسترش و ایجاد ویژگی‌های خاص برای یک اثر ادبی با هدف ارتباط بیشتر مخاطب حرفه‌ای با آن است. در این سرویس ادبی می‌کوشیم با تشکیل اتاق فکر ، بهره گیری از بهترین ایده پردازان ، استفاده از شیوه های نوین برنامه ریزی و در نهایت استفاده از تمام ظرفیت ها در طراحی استراتژی برند، قدرت تشخیص مخاطب حرفه‌ای را نسبت به برند شما افزایش دهیم. چرا که خاص بودن در بازار رقابتی این روزها ساده نیست و نیازمند حضور یک مشاور برندینگ ادبی است. پس در تعریف برندینگ ادبی باید گفت:«انتخاب مسیر و استراتژی درست توسط هر فردی آسان نخواهد بود. مشاوره برندینگ ادبی کمک می‌کند تا برند ادبی شما در مسیر صحیح قرار گیرد و بهترین و هوشمند‌ترین روش‌ها برای معرفی اثر به مخاطبین انتخاب گردد»[آژانس برندینگ آکمپلکس] به همین دلیل است که برندینگ ادبی را بهترین مسیر کوچینگ برای کمک به کارآفرینان، مدیران اجرایی و کارشناسان در نوشتن ، انتشار، بازاریابی و پروموت کتاب خود می‌دانند.

مجموعه خدمات برندینگ ادبی بازه‌ای را از طراحی استراتژی برند، نوشتن شبح‌گونه، نشر کتاب و بازاریابی اثر را در بر می‌گیرد. شما می‌توانید در حالی‌که در صندلی مدیریت خود تکیه کرده‌اید بر روند طراحی و اجرای استراتژی برند فرهنگی خود نظارت داشته باشید. شما پیش از شروع کتاب‌تان از طریق مشاوره‌ی رایگان ما مطمئن خواهید شد که آیا واقعاً به نوشتن یک کتاب نیاز دارید یا خیر. سپس با طراحی استراتژی برندینگ، مسیر معرفی و شخصی‌سازی برند شما فراهم می‌کنیم. در ادامه ویراستاران، مصاحبه‌گران و نویسندگان شبحِ ما به شما کمک می‌کنند تا پیش‌نویس خود را به یک اثر حرفه‌ای تبدیل کنید. سپس نوبت صفحه‌آرایی، طراحی جلد و اینفوگرافی کتاب شماست. کارشناسان نشر ما گفتگوی اولیه را با انتشارات مورد نظر پیش خواهند برد و تیم برندینگ ما بازاریابی اثر را انجام خواهند داد تا از دیده شدن کتاب شما اطمینان حاصل کند. خدمات اصلی برندینگ برخلاف تصور عموم تازه از این نقطه شروع می‌شود. آژانس برندینگ ادبی شما از طریق اطلاعات بازار بستری را فراهم می‌کند تا رونمایی، پخش ، معرفی و برنامه‌های دنباله‌دارِ تبلیغاتی پوشش لازم را برای کتاب شما فراهم کند. در انتها نیز آژآنس برندینگ شما موظف است تاثیر کتاب را بر اساس شاخصه‌هایِ استراتژی برندینگ، سنجیده و بررسی کند.

برندینگ ادبی مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ

خدمات شخصی‌سازی برند به صورت اجمالی بر سه دوره‌ کاری تمرکز دارد: پیش از انتشار / انتشار/ پساانتشار. خدمات پیش انتشار ما شامل مشاوره رایگان از طریق ایمیل،  استراتژی برند و نوشتن کتاب است. پس از نشر کتاب نوبت رسیدگی به مراحلی هم‌چون پخش ، رونمایی، بازاریابی، تبلیغات و ریپورتاژ خبری است. ما، تا زمانی که از تاثیر کتاب شما بر مخاطبِ هدف اطمینان حاصل نکنیم این پروسه را تمام شده نمی‌دانیم. برای آگاهی از سرویس‌ها، خدمات و هزینه‌ی انواع برندینگ ادبی به سرویس نوشتن کتاب، چاپ و پرسونال برندینگ مراجعه کنید. مدرسه آرت کوچینگ «الف کوچ» در حال مفتخر به همیاری شما در پنج سطح از برندینگ است که در ادامه میتوانید از امتیازات هر کدام آگاه شوید. ما 3 راه متمایز برای کمک به شما برای نوشتن و انتشار کتاب غیرداستانی خود ارائه می دهیم.

لیست سرویس پرسونال برندینگ ادبی

ویژه

41000000 تومان/4 ماهه

مشاوره


استراتژی برند


کتاب‌نویسی مبتنی بر منابع


صفحه‌آرایی/طراحی جلد


مشاوره چاپ

حرفه‌ای

126000000 تومان/7 ماهه

استراتژی برند


کتاب‌نویسی مبتنی بر مصاحبه


صفحه‌آرایی/طراحی جلد


چاپ


رونمایی

فراگیر

210000000 تومان/1 ساله

استراتژی برند


کتاب‌نویسی شبح


چاپ کتاب و رونمایی


برندینگ و بازاریابی


تبلیغات

 چنان‌چه در مورد انتخاب سرویس مناسب ایده‌ی خود مطمئن نیستید پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره برندینگ ادبی ما استفاده کنید. مشاورین ما در این قسمت با دریافت ایده‌ی شما در قالب یک فرم، به شما کمک می‌کنند تا به سه پرسش پاسخ دهید:
ایده‌ی کتاب شما چیست؟
مخاطبین شما چه کسانی هستند؟
کتاب شما چه اهدافی را دنبال می‌کند؟
توجه داشته باشید که این یک تماس فروش نیست. ایمیل شما در مورد تعیین این است که آیا انتشار یک کتاب برای ایده‌های شما مناسب است یا خیر و آیا شرکت ما برای همیاری شما در  مشاوره برندینگ، نوشتن، نشر و بازاریابی آن می‌تواند مفید باشد یا نه. روند ما برای همه کار نمی کند. اگر تشخیص دهیم که مناسب یکدیگر نیستیم، با خوشحالی شما را به خدمات یا شرکتی ارجاع می دهیم که بتواند نیازهای شما را به بهترین نحو برآورده کند. برای ارسال ایمیل کافی‌ست بر روی آیکون دکمه، کلیک کرده و ایده‌ی خود را به همراه شماره تماس با مشاورین ما در میان بگذارید. همکاران ما ظرف 24 ساعت تماس اولیه را از طریق ایمیل با شما بر قرار می‌کنند. برای شروع مشاوره برندینگ ادبی کلیک کنید.


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
مدرسه استعدادیابی نویسندگی آموزش نوشتن آرت کوچینگ رایت کوچ