برندینگ ادبی حرفه‌ای

برندینگ ادبی حرفه ای ویژه مدیران، کارآفرینان، مشاوران و کارشناسان علاقمند به چاپ کتاب

مشاوره برندینگ ادبی | استراتژی برند | همیاری در نوشتن کتاب | آماده سازی کتاب | چاپ کتاب | رونمایی | بازاریابی

شناخت دنیای هنر، مارکتینگ چاپ کتاب، تمام کانال‌های تاثیرگذاری بر مخاطب و سلیقه شناسی مخاطب به تنهایی ساده نیست. به ویژه در دوره‌ای که علوم رسانه، بیزینس، برندسازی و شبکه‌های اجتماعی به سرعت در حال رشدند، همراهی تیمی از کارشناسان ادبی، برندینگ و بازاریابی می‌تواند پشتوانه‌ی فوق‌العاده‌ای باشد.. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» با همیاری آژانس برندینگ آکمپلکس می‌کوشیم بستری برای شما و برند شما فراهم آوریم که تضمین‌کننده‌ی شناخت مخاطب از «پرسونال برندینگ ادبی» شما باشد. سرویس پرسونال برندینگ ادبی سطح حرفه‌ای، ویژه‌ی مدیران، کارآفرینان ، کارشناسان و مشاورانی طراحی شده است که قصد دارند کتابی حرفه‌ای به زبان خود بنویسند، اما تمایل یا زمان کافی برای تایپ کردن، آماده‌سازی، رونمایی، برندینگ و بازاریابی آن در اختیار ندارند. چنان‌که شرایطی مشابه دارید اما مصمم هستید که صدای خود را به گوش مخاطبین حرفه‌ای خود برسانید، می‌توانید با انتخاب سرویس پرسونال برندینگ ادبی سطح حرفه‌ای، از تاثیر خود بر جامعه‌ی هدف اطمینان پیدا کنید. در مسیر توسعه‌ی تجاری و شخصی، ما امکاناتی را در اختیار شما می‌گذاریم که عبارتند از:

چنان‌چه قصد چاپ کتاب یا انتشار پادکستی غیر داستانی دارید و برای شروع کار دچار سردرگمی هستید، مشاورین ادبی ما در قالب این سرویس به شما کمک می‌کنند به پرسش‌های بنیادین خلق یک اثر پاسخ دهید و شناخت بیشتری نسبت به ظرفیت‌های اثر خود و نیز چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو پیدا کنید. برای تجربه‌ی مشاوره ادبی رایگان فرم زیر را پر کنید. همکاران ما طی 24 ساعت با شما قرار یک مکالمه‌‌ی رایگان به مدت 25 دقیقه را هماهنگ خواهند کرد. طی زمان مقرر به تحلیل ایده‌ی پرسونال برندینگ ادبی شما پرداخته و به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند تا در انتخاب سرویس برندینگ خود، همیار شما باشند. پس از تحلیل اولیه ایده،  چنان‌چه مدرسه‌ی آرت کوچینگ الف کوچ مفتخر به همیاری شما باشد، شما به کارشناس بیزینس آرت کوچ وصل خواهید شد تا بتوانیم به الفبایی مشترک در مورد فعالیت هنری ، تجارت، کوچینگ و برندینگ برسیم. برای شروع مشاوره ادبی رایگان کلیک کنید.

کوچینگ، هنر همیاری‌ست. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» خود را نه میزبان بیزینس مالی شما، که شریک تاثیر شما می‌دانیم. به بیان ساده‌تر «الف کوچ» می‌کوشد برندی معتبر را بر پایه‌ی اعتبار و تاثیرگذاری شرکای خود بنا بگذارد. نظر به این شعار،  بدیهی‌ست که به کشف الفبای مشترک نیازمند هستیم. بیزینس آرت ما می‌کوشند به بیانی مشترک با شما در زمینه‌ی فعالیت‌های هنری ، سرمایه‌گذاری فرهنگی، کوچینگ، پرسونال برندینگ و بازارایابی (مارکت) نائل شوند. تعداد این جلسات توجیهی در سطح «برندینگ ادبی حرفه‌ای» 10 جلسه در قالب 5 نشست در نظر گرفته شده است که نخستین جلسه‌ی آن پیش از طراحی استراتژی برند برگزار می‌شود. مفتخریم اعلام کنیم که اولین جلسه‌ی کوچینگ، هدیه‌ی ما به مشتریان برندینگ سطح حرفه‌ای‌ست و قرارداد مالی شما پس از این جلسه تنظیم خواهد شد.

نوشتن و انتشار یک کتاب می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد: کوچینگ مدیران مجموعه، توسعه‌ی اقتصادی، ورود به بازارهای بین‌المللی و پرسونال برندینگ. و باید اضافه کرد، انتخاب مسیر و استراتژی درست توسط هر فردی آسان نخواهد بود. مشاوره برندینگ کمک می‌کند تا برند شما در مسیر صحیح قرار گیرد و بهترین و هوشمند‌ترین روش‌ها برای معرفی کتاب و صدای شما به مخاطبین انتخاب گردد. ما در بخش استراتژی برندینگ می‌کوشیم با ارزش‌گذاری درست ایده‌ی ادبی شما، جایگاه آن را نسبت به دیگر رقبا بررسی کرده و برای ارتقای آن پیشنهاد داده و نقشه‌ی اجرایی طراحی کنیم. در ادامه هویت، نام و عصاره‌ی ایده‌ی شما را استخراج کرده و بر اساس آن نقشه‌ی راه برندینگ ادبی شما را طراحی می‌کنیم. در نهایت نوبت به شناسایی مسیرهای توسعه و شخصی‌سازی برند (پرسونال برندینگ) می‌رسد. به بیان موجزتر مشاورین برندینگ ما در این بخش کمک می‌کنند از ایده‌، اهداف، مخاطبین هدف و ظرفیت‌های بازار  تجاری و ادبی برای ارتقا تاثیر اثر خود بر مخاطب آگاه شوید. فراموش نکنیم که خاص بودن در بازار رقابتی این روزها ساده نیست و نیازمند حضور یک مشاور استراتژی برندینگ حرفه‌ای در کنار شماست. برندی که خوب بنا نهاده شده‌، بیان‌گر ثبات است و اعتماد مخاطب را جلب می‌کند و پرسونال برندینگ ادبی برنامه‌ای بلند مدت است برای آنکه قدرت تشخیص مخاطبین را در بازه‌ی زمانی مشخص شده نسبت به کتاب شما افزایش دهد.

مدرسه آرت کوچینگ رایتینگ کوچ همیار نویسنده چاپ کتاب انتشار کتاب نشر کتاب

پس از جلسات کوچینگ، نشست‌های کوچینگ و طراحی استراتژی برند، نوبت به نوشتن کتاب بر اساس ذهنیت و تفکر شما می‌رسد. در سطح حرفه‌ای ما به عنوان مخاطب شما، روبروی شما ایستاده و به بازخوانی ذهنیات شما می‌پردازیم. مربیان نویسندگی ما در این بخش می‌کوشند با تکیه به مهارت‌های کوچینگ به برون‌افکنی فکری، گفتگوی خلاقه، طوفان فکری و فوران ایده‌های شما کمک کنند. ما ترتیب برگزاری 15 جلسه مصاحبه‌ی کوتاه را با شما طی 45 روز داده و در هر نشست بین 7 تا 10 صفحه از پیش‌نویس اولیه را با شما در میان می‌گذاریم تا بدون فوت وقت، نظارت بیشتری بر جز به جز اثر داشته باشید.در این بخش نویسندگان ما با تکیه بر مشاوره ادبی، استراتژی برند، جلسات کوچینگ و نشست‌های توجیهی به حذف، تصحیح، تکمیل و دسته‌بندی مصاحبه‌های شما می‌پردازند. لازم به ذکر است که همکاران ما در بخش کتاب‌نویسی نویسندگان مجربی هستند که تلاش می‌شود ذهنیت و قلمی هم‌سو با اهداف برندینگ ادبی شما داشته باشند.

پکیج آماده‌سازی کتاب شامل صفحه‌آرایی (چیدمان داخلی)، طراحی جلد، اینفوگرافی (در صورت نیاز)، اخذ شابک و تحفیظ حق کپی‌رایت شما از دیگر خدمات ما در سرویس پرسونال برندینگ ادبی است. طراحان و متخصصین ما می‌کوشند تا ظاهری جذاب، شکیل و متناسب با نقشه راه برندینگ به کتاب شما ببخشند. این پکیج شامل آماده‌سازی کتاب الکترونیک نیز می‌شود.

سرویس چاپ شامل پوشش تمام مراحل فنی و حقوقی انتشار یک اثر مستقل است. ما شما را در انتخاب کاغذ، زمان چاپ و پخش، تیراژ مناسب، امتیازات مولف و تقویم جشنواره‌ها همراهی کنیم. همکاران ما می‌کوشند تا مناسب‌ترین شرایط چاپ را برای شما مهیا کرده و در صورت آمادگی شما، به نمایندگی از شما و بدون هیچ دخل و تصرفی در حقوق مادی و معنوی‌تان، اثر شما را به انتشارات مورد نظر واصل کرده و بر مراحل انتشار آن نظارت کنند.

نشر هر کتاب، اتفاق بزرگی‌ست و شایسته‌ی توجه و نکوداشت. همکاران اجرایی ما در بخش رونمایی کتاب (سطح حرفه‌ای) بستری را فراهم آورده‌اند تا برگزارکننده‌‌ی رویدادی در شان برندینگ فکری شما باشند. مراسم رونمایی کتاب شما در سطح حرفه‌ای شامل 120 دقیقه مراسم در بهترین گالری‌ها، مراکز فرهنگی و کافه‌های داخلی و با حضور یک مجری چهره، یک میهمان ویژه و حضور 50 نفر از همکاران تراز اول شما (بسته به زمینه‌ی فعالیت شما) و با پوشش تصویری و صوتی انجام خواهد شد. تیم تولید محتوای ما پس از مراسم خوراک محتوای تصویری و صوتی شبکه‌های اجتماعی شما را به صورت ادیت شده در اختیار شما قرار خواهد داد تا در مرحله‌ی بازاریابی مورد استفاده‌ی تیم دیجیتال مارکتینگ شما قرار بگیرد. این محتوا می‌تواند در بالابردن کیفیت پیج شما در شبکه‌های اجتماعی به شدت مثمر باشد.


خدمات برندسازی ادبی حرفه‌ای


مشاوره راهبردی

جلسات توجیهی و کوچینگ

طراحی استراتژی برند

کتاب نویسی

آماده سازی کتاب

چاپ کتاب

رونمایی

بازاریابی

چاپ کتاب نوشتن کتاب مدیران صنعتی کارشناسان مشاورین آرت کوچینگ مدرسه الف کوچ همیار نویسنده جمایت کتاب تبلیغات کتاب

مناسب برای افرادی که:


می‌خواهند تجارب مدیریتی و مشاوره خود را به اشتراک بگذارند که بر خوانندگان برای حل مشکلات شخصی، تجاری و لایف استایل تأثیر می‌گذارد.

می‌خواهند کتاب خود را بنویسند اما زمان یا تمایلی برای انجام این کار ندارند.

دغدغمندان توسعه فردی، تجارت و کوچینگ

مدیران، کارشناسان، کارآفرینان

چاپ کتاب نوشتن کتاب مدیران صنعتی کارشناسان مشاورین آرت کوچینگ مدرسه الف کوچ

شرایط، هزینه و تقویم


مدت دوره: 210 روز

تعداد نشست: 5نشست

خروجی: 42 هزار واژه

تیراژ: 700 نسخه

جلد: شومیز

شرایط: مصاحبه پذیری

هزینه: 126 میلیون تومان

پیش پرداخت: پس از مشاوره

چاپ کتاب نوشتن کتاب مدیران صنعتی کارشناسان مشاورین آرت کوچینگ مدرسه الف کوچ همیار نویسنده جمایت کتاب تبلیغات کتاب برندینگ ادبی

پرسونال برندینگ تبلیغات ادبی نویسندگی کتاب نوشتن






ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
مدرسه استعدادیابی نویسندگی آموزش نوشتن آرت کوچینگ رایت کوچ