برندینگ ادبی ویژه

برندینگ ادبی ویژه علاقمندان به ثبت خودنوشت و خاطره و نوشتن کتاب

مشاوره برندینگ ادبی | استراتژی برند | همیاری در نوشتن کتاب | آماده سازی کتاب مشاوره چاپ

شناخت دنیای هنر به تنهایی ساده نیست. به ویژه در زمانه‌ای که علم رسانه، تجارت و برندینگ در حال رشد است وجود مشاور برندینگ و بازاریاب اثر ناگذیر می‌نماید. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ با همیاری آژانس برندینگ آکمپلکس می‌کوشیم بستری برای شما و برند ادبی شما فراهم آوریم که تضمین‌کننده‌ی شناخت مخاطب از «پرسونال برندینگ ادبی» شما باشد. سرویس برندینگ ادبی سطح ویژه، ویژه‌ی افرادی‌ست که علاقمند به نوشتن خاطره، مسیر موفقیت و یا خودنوشت‌ هستند و تمایل دارند تجربه‌های ارزشمند خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. افرادی چون مربیان ورزشی، زنان و مردان ماجراجو، آنان که از تجربه‌ای یگانه برگشته‌اند، پیشکسوتان هنری و سایر صاحب‌نظرانی که قصد تولید و انتشار کتاب یا پادکستی غیر داستانی را دارند و مایلند تا از تاثیر اثر خود بر مخاطب اطمینان حاصل کنند می‌توانند از انتخاب این سرویس اطمینان حاصل کنند. در مسیر این همراهی، ما امکاناتی را در اختیار شما می‌گذاریم که عبارتند از:

چنان‌چه قصد نوشتن کتاب یا تولید پادکستی غیر داستانی دارید و برای شروع دچار سردرگمی هستید، مشاورین ادبی ما به شما کمک می‌کنند به پرسش‌های بنیادین خلق یک اثر پاسخ دهید و شناخت بیشتری نسبت به ظرفیت‌های اثر خود و نیز چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو پیدا کنید. برای تجربه‌ی مشاوره ادبی رایگان فرم زیر را پر کنید. همکاران ما طی 24 ساعت با شما قرار یک مکالمه‌‌ی رایگان به مدت 25 دقیقه را هماهنگ خواهند کرد. طی زمان مقرر به تحلیل ایده‌ی ادبی شما پرداخته و به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند تا در انتخاب سرویس برندینگ خود، همیار شما باشند. پس از تحلیل اولیه ایده،  چنان‌چه مدرسه‌ی آرت کوچینگ الف کوچ مفتخر به همیاری شما باشد، شما به کارشناس بیزینس آرت کوچ وصل خواهید شد تا بتوانیم به الفبایی مشترک در مورد فعالیت هنری ، تجارت، کوچینگ و برندینگ برسیم. برای دریافت فرم مشاوره ادبی کلیک کنید.

کوچینگ، هنر همیاری‌ست. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» خود را نه میزبان بیزینس مالی شما، که شریک تاثیر شما می‌دانیم. به بیان ساده‌تر «الف کوچ» می‌کوشد برندی معتبر را بر پایه‌ی اعتبار و تاثیرگذاری شرکای خود بنا بگذارد. نظر به این شعار، ناگزیر به کشف الفبای مشترک برای نوشتن کتاب ، برندینگ و طراحی نقشه راه هستیم. مربیان بیزینس آرت ما می‌کوشند به بیانی مشترک با شما در زمینه‌ی فعالیت‌های هنری ، سرمایه‌گذاری فرهنگی، کوچینگ، برندینگ و بازارایابی (مارکت) نائل شوند. تعداد این جلسات توجیهی در سطح «برندینگ ادبی ویژه» 10 جلسه در قالب 5 نشست در نظر گرفته شده است که نخستین جلسه‌ی آن پیش از طراحی استراتژی برند برگزار می‌شود.

برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب پرسونال برندسازی شخصی نویسندگی مدیران رهبران آرت کوچینگ رایتینگ کوچ

خاص بودن در بازار رقابتی این روزها ساده نیست و نیازمند حضور یک مشاور استراتژی برندینگ است. استراتژی برندینگ بخش مهمی از استراتژی بازاریابی است، زیرا برندی که خوب بنا نهاده شده‌، بیان‌گر ثبات است و اعتماد مخاطب را جلب می‌کند. به بیان ساده‌تر برندینگ ادبی روشی است برای آنکه قدرت تشخیص مخاطبین را افزایش دهد.استراتژی برند سازی ادبی، برنامه بلند مدتی برای دستیابی به یک سری اهداف بلند مدت در حیطه‌ی نوشتن کتاب و انتشار آن است که در نهایت منجر به شناسایی و ترجیح اثر شما به دیگر رقبا در بازار، توسط مخاطبین می‌شود. ما در بخش استراتژی برندینگ می‌کوشیم با ارزش‌گذاری درست ایده‌ی ادبی شما، جایگاه آن را نسبت به دیگر رقبا بررسی کرده و برای ارتقای آن پیشنهاد داده و نقشه‌ی اجرایی طراحی کنیم. در ادامه هویت، نام و عصاره‌ی ایده‌ی شما را استخراج کرده و بر اساس آن نقشه‌ی راه برندینگ ادبی شما را طراحی می‌کنیم. در نهایت نوبت به شناسایی مسیرهای توسعه و شخصی‌سازی برند (پرسونال برندینگ) می‌رسد. به بیان موجزتر مشاورین برندینگ ما در این بخش کمک می‌کنند از ایده‌، اهداف، مخاطبین هدف و ظرفیت‌های بازار برای ارتقا تاثیر اثر خود بر مخاطب آگاه شوید.

همکاران ما در بخش کتاب‌نویسی نویسندگان مجربی هستند که ذهنیت و قلمی هم‌سو با اهداف برندینگ ادبی شما دارند. در سطح ویژه ما میزبان منابع متنی شما هستیم. شما می‌توانید منابع پراکنده، وسیع و دسته‌بندی نشده‌ی خود را تا سقف 50 هزار کلمه در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا شما را با چهره‌ی واقعی اثرتان روبرو کنند. در این بخش نویسندگان ما با تکیه بر مشاوره ادبی، استراتژی برند، جلسات کوچینگ و نشست‌های توجیهی به حذف، تصحیح، تکمیل و دسته‌بندی متن شما می‌پردازند. در ضمن اگر با صحبت کردن راحت‌تر هستید می‌توانید اطلاعات خود را در قالب فایل‌های صوتی در اختیار ما بگذارید. تیم نویسندگان مدرسه آرت کوچ طی 46 روز نسخه‌ی پیش‌‌نویس کتاب شما را با شما در میان می‌گذارند تا از صحت و رعایت مسیر ذهنی شما مطمئن شوند.

پکیج آماده‌سازی کتاب شامل صفحه‌آرایی (چیدمان داخلی)، طراحی جلد، اینفوگرافی در صورت نیاز، اخذ شابک و تحفیظ حق کپی‌رایت نویسنده از دیگر خدمات ما در سرویس پرسونال برندینگ ادبی است. طراحان و متخصصین ما می‌کوشند تا ظاهری جذاب و شکیل به کتاب شما ببخشند. این پکیج شامل آماده‌سازی کتاب الکترونیک نیز می‌شود.

اگر مورد تفاوت انتشارات و این‌که کدام نشر را برای اثر خود انتخاب کنید نیاز به همیاری دارید سرویس مشاوره چاپ می‌تواند پاسخگوی ابهامات شما باشد. ما شما را در انتخاب کاغذ، زمان چاپ و پخش، امتیازات مولف و تقویم جشنواره‌ها همراهی کنیم. همکاران ما می‌کوشند تا مناسب‌ترین شرایط چاپ را برای شما مهیا کرده و در صورت آمادگی شما، به نمایندگی از شما و بدون هیچ دخل و تصرفی در حقوق مادی و معنوی‌تان، اثر شما را به انتشارات مورد نظر واصل کند. لازم به ذکر است که گواهی‌نامه‌ی مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» می‌تواند معرف حرفه‌ای شما به انتشارات باشد.


خدمات برندسازی ادبی ویژه


مشاوره راهبردی

جلسات توجیهی و کوچینگ

طراحی استراتژی برند

کتاب نویسی

آماده سازی کتاب

مشاوره و اقدام به نشر

چاپ کتاب نوشتن کتاب نویسی خاطره خودنوشت کوچینگ پرسونال برندینگ ادبی مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ همیار نویسنده

مناسب برای افرادی که:


می‌خواهند تجاربی را به اشتراک بگذارند که بر خوانندگان برای حل مشکلات تأثیر می گذارد.

می خواهند کتاب خود را بنویسند اما زمان یا تمایلی برای انجام این کار ندارند.

دغدغمندان توسعه فردی

مربیان، پیشکسوتان، ماجراجویان

چاپ کتاب نوشتن کتاب نویسی خاطره خودنوشت کوچینگ پرسونال برندینگ

شرایط، هزینه و تقویم


مدت دوره: 120 روز

تعداد نشست: 3 نشست

خروجی: 42 هزار واژه

شرایط: منابع متنی/صوتی

هزینه: 41 میلیون تومان

پیش پرداخت: پس از مشاوره

چاپ کتاب نوشتن کتاب نویسی خاطره خودنوشت کوچینگ برندینگ

پرسونال برندینگ تبلیغات ادبی نویسندگی کتاب نوشتن






ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
مدرسه استعدادیابی نویسندگی آموزش نوشتن آرت کوچینگ رایت کوچ