برندینگ ادبی فراگیر

پرسونال برندینگ ادبی فراگیر ویژه رهبران، فعالین حوزه کوچینگ و نخبگان علاقمند به برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب

مشاوره برندینگ ادبی | استراتژی برند | نویسندگی شبح | آماده سازی کتاب | چاپ کتاب | رونمایی | بازاریابی | برندینگ

شناخت دنیای هنر، سلیقه‌ی مخاطب امروز، ترندهای بازار، شاخص‌های ادبی و تمام کانال‌های تاثیرگذاری بر مخاطب به تنهایی ساده نیست. به ویژه در دوره‌ای که علوم رسانه، بیزینس، برندسازی و شبکه‌های اجتماعی به سرعت در حال رشدند، همراهی تیمی از کارشناسان ادبی، برندینگ و بازاریابی می‌تواند پشتوانه‌ی فوق‌العاده‌ای برای برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب باشد. پکیج پرسونال برندینگ ادبی سطح فراگیر یک برنامه اثبات شده است که هر آنچه را که برای نوشتن، انتشار و بازاریابی کتاب خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» با همیاری آژانس برندینگ آکمپلکس می‌کوشیم بستری برای شما و برند شما فراهم آوریم که تضمین‌کننده‌ی شناخت مخاطب از «پرسونال برندینگ ادبی» شما باشد.

سرویس پرسونال برندینگ ادبی سطح فراگیر ویژه نخبگان، رهبران و فعالین حوزه‌ی کوچینگ (لایف کوچ / بیزینس کوچ / آرت کوچ / مایند کوچ)  طراحی شده است که قصد دارند کتابی حرفه‌ای به زبان خود بنویسند، اما تمایل یا زمان کافی برای تایپ کردن، آماده‌سازی، رونمایی، برندینگ و بازاریابی آن در اختیار ندارند. کسانی که قصد دارند بالاترین خدمات چاپ و بازاریابی را  دریافت کنند، اما باید اطمینان حاصل کنند که کتاب آنها کاملاً از بالاترین کیفیت برخوردار است. در این سرویس به رهبری مربیان کتاب و تیم تحریریه شما بهترین خدمات آموزشی، پشتیبانی، ویرایش و انتشار کتاب را دریافت می کنید. چنان‌که شرایطی مشابه دارید اما مصمم هستید که صدای خود را به گوش مخاطبین حرفه‌ای خود برسانید، می‌توانید با انتخاب سرویس پرسونال برندینگ ادبی سطح فراگیر، از تاثیر خود بر جامعه‌ی هدف اطمینان پیدا کنید. در مسیر توسعه‌ی تجاری و شخصی فراگیر ما امکاناتی را در اختیار شما می‌گذاریم که عبارتند از:

چنان‌چه قصد انتشار کتاب یا پادکستی غیر داستانی دارید، ایده‌ی در ذهن خود می‌پرورانید یا اثری نیمه‌تمام را دنبال می‌کنید اما از گام به گام مسیر پیش رو اطلاعات کافی در اختیار ندارید، مشاورین ادبی ما در قالب این سرویس به شما کمک می‌کنند به پرسش‌های بنیادین خلق یک اثر پاسخ دهید و شناخت بیشتری نسبت به ظرفیت‌های اثر خود و نیز چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو پیدا کنید. برای تجربه‌ی مشاوره ادبی رایگان فرم زیر را پر کنید. همکاران ما طی 24 ساعت با شما قرار یک مکالمه‌ی رایگان به مدت 25 دقیقه را هماهنگ خواهند کرد. طی زمان مقرر به تحلیل ایده‌ی پرسونال برندینگ ادبی شما پرداخته و به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند تا در انتخاب سرویس برندینگ خود، همیار شما باشند. پس از تحلیل اولیه ایده،  چنان‌چه مدرسه‌ی آرت کوچینگ الف کوچ مفتخر به همیاری شما باشد، شما به کارشناس بیزینس آرت کوچ وصل خواهید شد تا بتوانیم به الفبایی مشترک در مورد فعالیت هنری ، تجارت، کوچینگ و برندینگ برسیم. برای آغاز مشاوره ادبی اولیه کلیک کنید.

کوچینگ، هنر همیاری‌ست. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» خود را نه میزبان بیزینس مالی شما، که شریک تاثیر شما می‌دانیم. به بیان ساده‌تر «الف کوچ» می‌کوشد برندی معتبر را بر پایه‌ی اعتبار و تاثیرگذاری شرکای خود بنا بگذارد. نظر به این شعار،  بدیهی‌ست که به کشف الفبای مشترک نیازمند هستیم. بیزینس آرت ما می‌کوشند به بیانی مشترک با شما در زمینه‌ی فعالیت‌های هنری ، سرمایه‌گذاری فرهنگی، کوچینگ، پرسونال برندینگ و بازارایابی (مارکت) نائل شوند. تعداد این جلسات توجیهی در سطح «برندینگ ادبی فراگیر» 14 جلسه در قالب 7 نشست در نظر گرفته شده است که نخستین جلسه‌ی آن پیش از طراحی استراتژی برند برگزار می‌شود. مفتخریم اعلام کنیم که اولین جلسه‌ی کوچینگ، هدیه‌ی ما به مشتریان برندینگ سطح فراگیرست و قرارداد مالی شما پس از این جلسه تنظیم خواهد شد. در این جلسات، پس از آشنایی اولیه میکوشیم موقعیت و طرح کلی طرح شما را بررسی کنیم، در مورد موانعی که با آن روبرو هستیم بحث کنیم، فرصت‌های پیش رو معرفی کنیم و یک بخش از ایده ویرایش شده را مرور کنیم.

نوشتن و انتشار یک کتاب می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد: کوچینگ مدیران مجموعه، توسعه‌ی اقتصادی، ورود به بازارهای بین‌المللی و پرسونال برندینگ. و باید اضافه کرد، انتخاب مسیر و استراتژی درست توسط هر فردی آسان نخواهد بود. مشاوره برندینگ کمک می‌کند تا برند شما در مسیر صحیح قرار گیرد و بهترین و هوشمند‌ترین روش‌ها برای معرفی کتاب و صدای شما به مخاطبین انتخاب گردد. ما در بخش استراتژی برندینگ می‌کوشیم با ارزش‌گذاری درست ایده‌ی ادبی شما، جایگاه آن را نسبت به دیگر رقبا بررسی کرده و برای ارتقای آن پیشنهاد داده و نقشهی اجرایی طراحی کنیم. در ادامه هویت، نام و عصاره‌ی ایده‌ی شما را استخراج کرده و بر اساس آن نقشه‌ی راه برندینگ ادبی شما را طراحی می‌کنیم. در نهایت نوبت به شناسایی مسیرهای توسعه و شخصی‌سازی برند (پرسونال برندینگ) می‌رسد. فراموش نکنیم که خاص بودن در بازار رقابتی این روزها ساده نیست و نیازمند حضور یک مشاور استراتژی برندینگ حرفه‌ای در کنار شماست. کارشناسان ما در اتاق فکر مشاوره استراتژی برند به شما کمک می‌کنند تا از نتیجه‌ی آخرین مطالعات بازار در مورد اثر خود باخبر شوید. ما در این مرحله از پرسونال برندینگ ادبی می‌کوشیم به پرسش‌هایی نظیر:

1.         بهترین قالب برای اجرای ایده‌ی شما چیست؟ داستان؟ روایت؟ خودنوشت؟ نمایشنامه؟ جُنگ فکری؟ منبع آموزشی و…

2.         فرمت مناسب برای ارائه‌ی اثر شما چیست؟ کتاب (متنی/ صوتی/ الکترونیک)؟ پادکست؟ پکیج ویدئویی (مستند/ داستانی/ آموزشی)؟

3.         ایده‌ی شما در چه ژانری بیشتر می‌تواند پاسخگوی هویت خود باشد؟ ژانر آموزشی؟ ژانر کوچینگ؟ ژانر هنری؟ و…

4.         برای به رشته‌ی تحریر درآمدن ایده، چه نوع نویسنده‌ای بهتر می‌تواند در کنار شما باشد؟ نویسنده‌ی شبح ، مربی نویسندگی یا مصاحبه‌کننده؟

5.         چگونه می‌توان ذهنیت شما را به ساختار منسجم ادبی نزدیک کرد؟

6.         فصل‌بندی کتاب شما بر چه مبنایی است؟

7.         امروز مخاطبین شما انتظار چگونه اثری از شما و حیطه‌ی دغدغه‌ی شما دارند؟

8.         جای چه اثری با شاخصه‌های مدنظر شما در بازار ادبی و مارکت خالی‌ست؟

9.         چه نوع صفحه‌آرایی، فونت، طراحی جلد و اینفوگرافیکی به اثر شما کمک می‌کند به انتظار خود و مخاطب‌تان نزدیک‌تر شوید؟

10.       کدام نشر در چاپ نفیس و پخش گسترده‌ی اثر شما عملکرد بهتری دارد؟

11.       چه هدف، شعار، رویداد و کمپین تبلیغاتی می‌تواند در معرفی بهتر اثر شما به مخاطب حرفه‌ای کمک کند؟

12.       چگونه می‌توان موارد فوق را بر اساس استراتژی برند ادبی شما عملیاتی کرد؟

13.       شاخصه‌ی موفقیت و شکست برندینگ ادبی شما چیست و چگونه می‌توان آن را پیش‌بینی و محاسبه کرد؟

به بیان ساده‌تر استراتژی برند ادبی شما دربرگیرنده‌ی همه‌ی فعالیت‌های آگاهانه‌ی شما در رابطه با افزایش آگاهی مخاطب از برند، اثر و شخصیت شماست. ما با برگزاری اتاق‌های فکر اولیه و طراحی استراتژی برند هنری می‌کوشیم مسیر پیش روی شما را بر اساس نیازهای بازار، ظرفیت‌های هنری اثر و اهداف بلندمدت شما برنامه‌ریزی کنیم. در ضمن در استراتژی برند نحوه‌ی عملیاتی کردن برنامه‌ی فوق، شاخص‌های سود و ضرر و سنجه‌های تاثیرگذاری بر مخاطب نیز بررسی و طراحی می‌شوند. پس از طراحی استراتژی برند نوبت به نوشتن خلق اثر در قالب و ژانر مورد نظرست.

پس از جلسات کوچینگ، نشست‌های کوچینگ و طراحی استراتژی پرسونال برندینگ، نوبت به نوشتن کتاب بر اساس ذهنیت، تفکر و صدای ذهنی شما می‌رسد. در سطح فراگیر ما به عنوان نویسنده شبح در کنار شما می‌ایستیم و میکوشیم همیار خصوصی شما در نوشتن کتاب‌تان باشیم. مربیان نویسندگی ما در این بخش می‌کوشند با تکیه به مهارت‌های کوچینگ به برون‌افکنی فکری، گفتگوی خلاقه، طوفان فکری و فوران ایده‌های شما کمک کنند و نویسندگان شبح طی این جلسات به نوشتن کتاب شما به صورت زنده می‌پردازند.ما ترتیب برگزاری 15 جلسه کوچینگ کوتاه را با شما طی 45 روز داده و در هر نشست بین 7 تا 10 صفحه از پیش‌نویس اولیه را با شما در میان می‌گذاریم تا بدون فوت وقت، نظارت بیشتری بر جز به جز اثر داشته باشید.در این بخش نویسندگان ما با تکیه بر مشاوره ادبی، استراتژی برند، جلسات کوچینگ و نشست‌های توجیهی به حذف، تصحیح، تکمیل و دسته‌بندی مصاحبه‌های شما می‌پردازند. لازم به ذکر است که همکاران ما در بخش کتاب‌نویسی نویسندگان مجربی هستند که تلاش می‌شود ذهنیت و قلمی هم‌سو با اهداف برندینگ ادبی شما داشته باشند.

پرسونال برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب توسط مدرسه آرت کوچ ویژه مدیران رهبران کارشناسان

پکیج آماده‌سازی کتاب شامل صفحه‌آرایی (چیدمان داخلی)، طراحی جلد، اینفوگرافی (در صورت نیاز)، اخذ شابک و تحفیظ حق کپی‌رایت شما از دیگر خدمات ما در سرویس پرسونال برندینگ ادبی سطح فراگیر است. این مورد ویترین مجموعه «برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب» به شمار رفته و از لحاظ هارمونی بصری بسیار مورد توجه است. طراحان و متخصصین ما می‌کوشند تا ظاهری جذاب، شکیل و متناسب با نقشه راه برندینگ به کتاب شما ببخشند. این پکیج شامل آماده‌سازی کتاب الکترونیک نیز می‌شود.

سرویس چاپ شامل پوشش تمام مراحل فنی و حقوقی انتشار یک اثر مستقل است. ما شما را در انتخاب کاغذ مرغوب ، زمان چاپ و پخش مناسب، تیراژ دقیق، امتیازات مولف و تقویم جشنواره‌های داخلی و خارجی همراهی کنیم. همکاران ما می‌کوشند تا مناسب‌ترین شرایط چاپ را برای شما مهیا کرده و در صورت آمادگی شما، به نمایندگی از شما و بدون هیچ دخل و تصرفی در حقوق مادی و معنوی‌تان، اثر شما را به انتشارات مورد نظر واصل کرده و بر مراحل انتشار آن نظارت کنند.

نشر هر کتاب، اتفاق بزرگی‌ست و شایسته‌ی توجه و نکوداشت. همکاران اجرایی ما در بخش رونمایی کتاب (سطح فراگیر) بستری را فراهم آورده‌اند تا برگزارکننده‌‌ی رویدادی در شان برندینگ فکری شما باشند. مراسم رونمایی کتاب شما در سطح فراگیر شامل 120 دقیقه مراسم در بهترین مراکز همایش، هتل‌ها و موسسات شناخته شده و با حضور یک مجری چهره، پنج میهمان ویژه و حضور 110 نفر از همکاران تراز اول شما (بسته به زمینه‌ی فعالیت شما) و با پوشش سه دوربین و چهار میکروفن انجام خواهد شد. تیم تولید محتوای ما پس از مراسم خوراک محتوای تصویری و صوتی شبکه‌های اجتماعی شما را به صورت ادیت شده در اختیار شما قرار خواهد داد تا در مرحله‌ی بازاریابی مورد استفاده‌ی تیم مارکتینگ قرار بگیرد.

در ادامه سفر ما در زمینه برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب به ایستگاه بازاریابی دیجیتال می‌رسیم. دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی مجازی) یکی از شیوه‌های شناخته شده در دنیای مارکت امروزست که مبتنی بر فضای اینترنت به ویژه شبکه‌های اجتماعی‌ست. ما در مجموعه الف کوچ و به پشتوانه‌ی آژانس برندینگ و دیجیتال مارکتینگ آکمپلکس کوشیده‌ایم ابزارها و تخصص لازم برای بازاریابی، تبلیغ و ارائه‌ی کتاب شما در شبکه‌های اجتماعی از طریق ابزارهای مدرنی هم‌چون سئو، PPC یا تبلیغات کلیکی و تبلیغات در موتورهای جستجو (SEM) را فراهم آوریم. ما با تمرکز بر کتاب شما بازار دیجیتال مارکت را مطالعه می‌کنیم، بازار را بخش بندی و بازاریابی محتوا را انجام می‌دهیم، پیج راه‌اندازی کرده، ادمین و مولد محتوا به کار گرفته، تولید محتوای اولیه متنی/صوتی/ تصویری را در دو پیج شما انجام داده و تعداد 2 شبکه‌ی اجتماعی را به مدت پنج ماه مدیریت می‌کنیم. طی این مدت تیمی متخصص به طراحی سایت، سئوی ارگانیک، ریپورتاژ خبری و تبلیغات کتاب شما می‌پردازد تا از دیده شدن کتاب شما توسط مخاطب اطمینان حاصل کند. این یک همیاری همه‌جانبه برای شنیدن صدای شماست! به کمک ابزارهایی چون برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب تا ایده بعدی در کنار شماییم!!!

در پایان سفر احساسی پرسونال برندینگ، تبلیغات و انتشار  کتاب شما به بهترین شکل، نوبت به بررسی نتایج به دست آمده بر اساس شاخصه‌هایی‌ست که پیشتر در استراتژی برندسازی تعیین شده بود. ما، این اطمینان را به شما می‌دهیم که تا حصول نتایج برنامه‌ریزی شده، در کنار شما، کتاب شما و برند شما هستیم. امیدواریم که در پایان این سفر احساسی، چنان به وجد آمده باشیم که بدون فوت وقت به سراغ نوشتن ایده‌ی بعدی خود، مشاوره‌ی بعدی و برندینگ بعدی برویم. در ادامه از این‌که مدرسه‌ی آرت کوچ را برای همیاری خود در این سفر احساسی انتخاب کردید، کمال تشکر را داریم. به امید بهروزی.


خدمات برندسازی ادبی فراگیر


مشاوره راهبردی

جلسات توجیهی و کوچینگ

طراحی استراتژی برند

کتاب نویسی

آماده سازی کتاب

چاپ کتاب و رونمایی

بازاریابی دیجیتال

برندینگ33-

برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب پرسونال برندسازی شخصی نویسندگی مدیران رهبران

مناسب برای افرادی که:


می‌خواهند تجارب راهبری و کوچینگ خود را به اشتراک بگذارند که بر خوانندگان برای حل مشکلات شخصی، تجاری و لایف استایل و ارتقاء کسب و کار تأثیر می‌گذارد.

می‌خواهند کتاب خود را بنویسند اما زمان یا تمایلی برای انجام این کار ندارند.

رهبران ، دغدغمندان توسعه فردی، کسب و کار و کوچینگ

برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب پرسونال برندسازی شخصی نویسندگی مدیران رهبران آرت کوچینگ رایتینگ کوچ

شرایط، هزینه و تقویم


مدت دوره: 1 ساله

تعداد نشست: 7 نشست

خروجی: 42 هزار واژه

تیراژ: 1000نسخه

جلد: گالینگور

شرایط: راحتی در بیان ایده

هزینه: 210میلیون تومان

پیش پرداخت: پس از مشاوره

برندینگ تبلیغات و چاپ کتاب پرسونال برندسازی شخصی نویسندگی مدیران رهبران آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ حامی نویسندگان

پرسونال برندینگ تبلیغات ادبی نویسندگی کتاب نوشتن




ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
مدرسه استعدادیابی نویسندگی آموزش نوشتن آرت کوچینگ رایت کوچ