دوره آموزش نویسندگی الف کوچ

مدرسه آرت کوچ «الف کوچ» با افتخار بخشی از تجربه رایتینگ کوچ (مربیگری نویسندگی) خود را در طی این سال ها با مخاطبین خود در میان می گذارد. مجموعه «آموزش نویسندگی الف کوچ» طی 30 هفته ، 30 راز اصلی نویسندگی حرفه ای را با شما به اشتراک می گذارد. آموزش نویسندگی الف کوچ در قالب تمرین نوشتن صورت می‌گیرد. ما تلاش می‌کنیم صفر تا صد نویسندگی را از مسیری حرکت کنیم که تمرین‌های شما در انتها یک اثر داستانی را شکل بدهد. شما می‌توانید همراه با دوره آموزش الف کوچ نوشتن پیش رفته و در انتها تمرین‌های خود را به دبیرخانه الف کوچ ارسال کنید. ما مجموعه نوشته‌های شما را تدوین کرده و شما را با اثری از خودتان روبرو می‌کنیم که شما را شگفت‌زده می‌کند!

شفاف نویسی را در ابتدای لیست دوره آموزش الف کوچ قرار داده ایم زیرا این مهم ترین نکته ای است که می توانید از این لیست بگیرید. اگر بتوانید بخشی از ذهنیت خود را به صورت واضح و شفاف به رشته تحریر درآورید شما در بین 10 درصد نویسندگان برتر قرار خواهید گرفت.

دوره آموزش الف کوچ نویسندگی با آرت کوچ دوره آنلاین پکیج رایگان آموزش از راه دور

سعی نکنید تاثیرگذار به نظر برسید، فقط سعی کنید واضح باشید.این تمام تمرینی‌ست که در مسیر نوشتن خود با آن کلنجار می‌روید. تلاش برای شفافیت تا آخرین روز نویسندگی همراه شما خواهد بود. چرا که نوشتن محل تنازع افکارست و برداشت‌های متفاوتی از یک فرم به دست می‌آید. (البته این موضوع را نباید با مباحث معنازایی و هرمنوتیک اشتباه گرفت.) در مورد سبک نوشتن خود وسواس نداشته باشید، فقط سعی کنید واضح باشید. سبک نوشتن شما همان راهی‌ست که برای بیان شفاف ذهنیات خود پیدا می‌کنید. نقطه ضعف این توصیه تخصصی این است که اگر چیزی برای گفتن ندارید، واضح بودن آن را آشکار می‌کند. به همین دلیل نویسندگان نابلد از این تکنیک وحشت دارند. یادمان باشد که در مورد ساده نویسی و شفافیت اعتقادی وجود دارد که:

«روشنفکر کسی است که یک چیز ساده را به صورت پیچیده بیان کند. نابغه کسی است که یک چیز پیچیده را به زبان ساده بیان کند.»

چارلز بوکوفسکی

در انتهای اولین توصیه از دوره آموزش الف کوچ یادآور می شویم شفاف نویسی حرکت بر روی یک تیغ دو لبه است. چرا که این مهارت بسیار نزدیک به سطحی نویسی ارزیابی می شود. اما این اولین توصیه ماست! اولین توصیه خود را با یک نقل قول مشهور به پایان می‌رسانیم که می گوید:

«خلاقیتی که وضوح را محو می کند، ادعایی است. خلاقیتی که وضوح را تیز می کند، نبوغ است.»

روی. اچ. ویلیامز

همراه مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ باشید تا طی دوره آموزش الف کوچ صفر تا صد نویسندگی را بررسی کنیم. در ادامه تمرینی برای نوشتن شما تعبیه شده است که فصل اول داستان پیش روی شما را تشکیل می‌دهد. آیا آماده‌اید؟

در اولین تمرین از دوره آموزش الف کوچ سعی کنید در یک پاراگراف به یاد بیاورید در کودکی چه شکلی بوده اید. تلاش کنید طی 100 الی 150 کلمه آن تصویر را بازسازی کرده و آن کودک را توصیف کنید. هر جمله را چند مرتبه بخوانید و تلاش کنید معنایی جز معنای اصلی از آن استخراج کنید. آیا موفق شدید؟ پس دوباره بنویسید.


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *