نمونه تیکت

چنانچه در مسیر نوشتن به مشکلی برخوردی و نیاز به حضور و هدایت و مشاوره آنلاین ادبی یک مربی نویسندگی داشتی، کافیه گوشی تلفن همراه رو برداری، عبارت «رایتینگ کوچ آنلاین» رو جستجو کرده و وارد وبگاه «الف کوچ» بشی. برای سهولت در مسیر مشاوره آنلاین ادبی فرمی تحت عنوان «فرم رایتینگ کوچ آنلاین» برای تو طراحی شده که پس از یک آشنایی ابتدایی، از تو در مورد مشکل ادبی پیش اومده سوال طرح می کنه. کافیه روی آیکون فرم رایتینگ کوچ کلیک کنی و با خاطری آسوده و بدون سانسور با پرسش‌های فرم همراه بشی.

ما معمولاً نمی‌دونیم کجا چه چالشی انتظار قلم ما رو می‌کشه تا در مورد مشاوره آنلاین ادبی پیش بینی کنیم. گاهی در سطح ایده‌پردازی، گاهی در سطح نوشتن، گاهی هم در نشر و بازاریابی. ما در مدرسه‌ی آرت کوچینگ الف کوچ می‌کوشیم شبکه‌ای از سوالات متداول در دسترس مخاطب قرار بگیره. این مساله می‌تونه در درازمدت آرشیوی از پرسش و پاسخ ادبی رو شکل بده که چراغ راه نویسندگان نوقلم باشه. در ادامه تعدادی از نمونه‌ی مشکلاتی ادبی که با ما در میون گذاشته شده با شما به اشتراک گذاشته می‌شه تا ذهنیتی روشن‌تر در مورد مساله مورد نظر داشته باشیم.

سلام؛ من پری شاهمرادی هستم. نمایشنامه‌نویس و مترجم. مخاطب آرت کوچینگ. مدت ده ساله که بنا به دلایلی ننوشتم و ترجمه نکردم. حتی توی یک جمع ادبی هم به صورت اتفاقی حضور پیدا نکردم توی این مدت. به دنبال یه محرک برای قلمم هستم. آیا پیشنهادی دارید؟

مشاوره و آموزش آنلاین ادبیات هنری مشاوره ادبی مدرسه ادبی مدرسه داستان نویسی مدرسه رمان نویسی

پری شاهمرادی

مترجم و نمایشنامه‌نویس

درود؛ من سینام. نویسنده داستان کوتاه. مخاطب آموزش ادبیات داستانی می‌خوام داستانی رو شروع کنم که شخصیت اول اون یه سرباز مرده‌ ست. ایده رو در قالب یه فایل PDF می‌فرستم و سوالم اینه: آیا می‌شه یه شخصیت مرده، داستانی رو شروع کنه و راوی باشه؟

مشاوره و آموزش آنلاین ادبی هنری مشاوره ادبی مدرسه ادبی مدرسه داستان نویسی مدرسه رمان نویسی

سینا

نویسنده داستان

کامران هستم، نمایشنامه‌نویس، مخاطب بخش آموزش نویسندگی. چطور می‌شه شخصیتی روی صحنه خلق کرد که نماینده‌ی نویسنده باشه اما نه راوی باشه نه نویسنده؟ با تشکر. ایده‌ی خودم رو در قالب word برای شما ضمیمه می‌کنم.

مشاوره هنری مشاوره ادبی مدرسه ادبی مدرسه داستان نویسی مدرسه رمان نویسی کامران نمایشنامه نویس

کامران سلگی

نمایشنامه‌نویس

مائده هستم؛ هنرجوی شعر. مخاطب آرت کوچینگ. وسط شعرم دلیل شروع کردنم رو گم کردم. و حالا دلیلی برای پایان ندارم. شعر نیمه‌کارم رو پیوست می‌کنم و منتظر پیشنهاد شما هستم. و البته ناامیدتر از این حرفام

مشاوره هنری مشاوره ادبی مدرسه ادبی مدرسه داستان نویسی مدرسه رمان نویسی مائده هنرجو

مائده

هنرجوی شعر

View more

آرشیو تیکت‌های رایتینگ کوچ محصول سال‌ها تجربه‌ی مربیگری نویسندگی و مشاوره آنلاین ادبی ما در مدرسه آرت کوچینگ به شمار می‌ره. مدرسه آرت کوچ با انتشار این آرشیو، حامل این پیام به نویسندگان نوقلم و جوونه که: «در جنون خود تنها نیستید!» در ادامه برای سهولت آرشیو تیکت‌های شما به صورت سالیانه در خدمت شما قرار گرفته است. لطفاً روی آیکون مدنظر کلیک کنید و با هم نسلان ادبی خود بیشتر آشنا شوید.


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
مدرسه استعدادیابی نویسندگی آموزش نوشتن آرت کوچینگ رایت کوچ