تست استعداد نوشتن با جایزه الف‌کوچ

این یک ماراتن ادبی نیست! اینجا آینه سرای واژگان است! اگر شما هم به دنبال تست استعداد نوشتن خود هستید جایزه الف کوچ را از دست ندهید. جایزه ادبی الف کوچ به دنبال کشف استعدادهای ناب نویسندگی و معرفی آن‌هاست. ما در مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ می‌کوشیم با ارائه نقد کارا و معرفی منابع درخور، نویسنده‌ی نو قلم را:

در بینشی که نسبت به اثرش می‌تواند داشته باشد
در پیشنهاداتی که برای قلم وی در بازار کار و سرمایه وجود دارد
و مهم‌تر از همه در شناخت نقد ادبی معطوف به خلاقیت نوشتن

یاریگر باشیم. اگر تصویری در ذهن شما بدون واژه و اشاره حضور دارد، یا چنان‌چه در مورد نوشتن دچار شک هستید، یا چنان‌چه از خود می‌پرسید آیا من استعداد نویسندگی دارم، جایزه استعدادیابی الف کوچ می‌تواند محک خوبی برای سنجش توانایی‌های ادبی شما باشد.

پیشاپیش اعلام می‌کنیم که این جایزه نیز در نهایت گوشه‌ای از تمامیت استعداد شما را درمی‌یابد. چنان‌چه مسیر نویسندگی شما و آن‌چه دبیرخانه دوسالانه استعدادیابی الف کوچ دنبال می‌کند با هم تفاوت داشت، به هیچ وجه ناامید نشده و سعی کنید که برخلاف پیش‌بینی مربیان این مجموعه ظاهر شوید. هدف این جایزه ادبی شکوفایی استعداد نویسندگی شما، از طریق تنها یکی از ده ها شیوه تست استعداد نویسندگی است؛ نه القای رنکنیگ ادبی و متعاقباً ناامیدی نویسندگان تازه نفس از قلم خود. برای آشنایی با نحوه شرکت در فراخوان جایزه ادبی الف کوچ با این محتوا همراه باشید.

تست استعدادیابی نوشتن با جایزه ادبی الف کوچ

عنوان: دوسالانه استعدادیابی نویسندگی الف کوچ
شعار: « اینجا آیینه‌سرای کلمه‌هاست»
مجری: مدرسه آرت کوچینگ
دبیر: کارگروه الف کوچ
هیات انتخاب اولیه: اعلام نشده.
هیات داوری نهایی: اعلام نشده
زمینه: ادبیات خلاقه
محور: روایت داستانی
اسپانسر: آژانس برندینگ آکمپلکس
زبان: فارسی
میزبان: وب‌سایت الف کوچ

– یک علامت نگارشی جدید پیشنهاد دهید.
– برای علامت نگارشی تازه را طی یک جمله توصیف کنید.
– کوتاه‌ترین روایت را با جمله‌ی مذکور آغاز کنید.

تارنما:                  www.alefcoach.com
پست‌الکترونیک:   Persian.alefcoach@gmail.com
تلفن دبیرخانه:      09031037537 (10 الی 16)
تلگرام:                 Artcoach_com
فکس:                 06142243606

– چنان‌چه بتوانید قواعد این تست ادبی را رعایت کنید، اثری مستقل از شما حاصل خواهد شد. اثر شما طی 72 ساعت حائز امتیاز ویژه از سوی متخصصین مدرسه الف‌کوچ خواهد شد. امتیاز مذکور بین 000 الی 300 خواهد بود.

– متخصصین ما طی یک هفته نقد خود را در بیان دلایل اعطای امتیاز ذکر شده ارائه خواهند کرد.

– ده روز پس از حضور شما در تست استعدادیابی نویسندگی، اثر شما که نماینده‌ی سنجش ادبی شماست، همراه با امتیاز ویژه و یک نقد اختصاصی منتشر شده و در معرض آراء مخاطبین قرار می‌گیرد.

– به آن‌دسته از نویسندگانی که حائز امتیاز بیش از 250 از سوی منتقدین یا 100 رای مثبت از سوی مخاطبین باشند پکیجِ استراتژی برندینگ ادبی تعلق می‌گیرد. پکیج مذکور شامل یک برنامه 9 ماهه آموزشی / کاری / تبلیغاتی است که به صورت رایگان و بر اساس تست استعدادیابی شما طراحی می‌شود. ما می‌کوشیم سه منبع آموزشی، یک پیشنهاد کاری و یک رسانه‌ی مستقل را برای شما به صورت رایگان فراهم کنیم.

– به آثار حائز امتیاز 300 از سوی منتقدین، در کنار پک آموزشی به ترتیب مبالغ 50 ، 40، 30 ، 20 و 10 هزار تومان به ازای هر واژه هدیه می‌شود.

– دبیرخانه دوسالانه استعدادیابی الف‌کوچ می‌کوشد به ترتیب در شهریور سال‌های 1404 | 1406 | 1408 | 1410 به مدت هشت‌سال به کشف، پرورش و معرفی استعدادهای نویسندگی فارسی پرداخته و فراخوان خود را تمدید نماید.

دوسالانه اول: شهریور 1402 الی تیرماه 1404
مهلت شرکت: 30تیرماه 1404
اعلام نتایج: 30 مرداد 1404

این پایان همیاری مدرسه آرت کوچینگ نیست! ما پس از تست نویسندگی آنلاین در مراحل بعدی نیز در کنار نویسنده باقی خواهیم ماند. در ادامه دوره آموزش ادبیات خلاقه را پیش رو خواهیم داشت و سپس نوبت به ورکشاپ رایتینگ کوچ می رسد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اول وب سایت الف کوچ مراجعه کنید.

 

 


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *