هم‌قبیله | انجمن آنلاین ادبی

شرکت در جمع‌های هم‌اندیشه با فرکانس‌های هم‌سو، علاوه بر شادابی افکار یک آرتیست تاثیر انکارناشدنی‌ای در صید و باروری ایده‌ها دارد. این نیاز به ویژه در دوران ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی بیش از پیش خودنمایی می‌کند. از سویی دسترسی به آموزش‌های دست اول و حرفه‌ای، برای هر هنرجوی ادبی ضروری است، و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری بر روی استعداد شخصی، نیازمند منابع مالی ویژه است. هدف از پیمودن صفر تا صد نویسندگی هرچه که باشد نیاز دارید که در این مسیر درآمد ویژه‌ی خود را داشته باشید.

مواردی هم‌چون بیزینس آرت کوچینگ، تولید محتوای وب، مدیریت محتوا، سناریوی تبلیغاتی و پرسونال برندینگ ادبی از جمله کانال‌های کسب درآمد از نویسندگی به شمار می‌روند. اما آیا این تمامی قدرت یک نویسنده در مسیر استقلال مالی و فعالیت در بازار کار است؟ با هم‌قبیله، انجمن آنلاین آرت کوچینگ ایران همراه باشید.

ما در مدرسه آرت کوچ کوشیده‌ایم بستری را برای هم‌اندیشی و اشتراک ایده‌ها میان نویسندگان جوان فراهم آوریم. این انجمن آنلاین ادبی شامل هم‌قبیله‌های ادبی ای است که در مسیر هنری خود پاسخ چالش‌های نوشتن را در خود جستجو کرده‌اند و به ما این پیام را رسانا هستند که در جنون خود تنها نیستیم. کوشیده‌ایم با راه‌اندازی انجمن آنلاین ادبی در شبکه اجتماعی تلگرام فرصتی برای اشتراک ایده‌ها و منابع آموزشی ادبیات خلاقه بسازیم. برای ورود به این خانواده ابتدا فرم ورود به انجمن رایتینگ کوچ را پر کرده و بر روی آیکون «ارسال فرم» کلیک کنید. طی این فرم ما قادر خواهیم بود پیش از ورود به انجمن ادبی انگیزه‌ها و مشکلات شما را شناسایی کرده و برنامه‌ای منسجم برای ارتقاء نقاط قوت و رفع نقاط ضعف ادبی شما طراحی کنیم. در ادامه  پس از پر کردن و ارسال فرم انجمن آنلاین ادبی رایتینگ کوچ، همکاران ما در بخش رسانه‌های اجتماعی شما را به کانال و گروه مربوطه وصل خواهند کرد.


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ
مدرسه استعدادیابی نویسندگی آموزش نوشتن آرت کوچینگ رایت کوچ