صفر تا صد نویسندگی

صفر تا صد نویسندگی می‌تواند یک ادعای گزافه در زمینه نوشتن به نظر بیاید. به ویژه امروزه که با تخصصی شدن رشته نوشتن خلاقه، نمی‌توان یک‌تنه بر خلق و نشر و بازاریابی و تبلیغات کتاب تمرکز داشت. از طرفی دیگر حیطه‌ی نویسندگی چنان به تخصص و ظرافت آغشته است که ادعای همراهی در تمام مراحل صفر تا صد نوشتن و دیده شدن یک اثر سخت است.

در این پست می‌کوشیم شما را با انواع پیشنهادات برای طی مسیر صفر تا صد نوشتن روبرو کنیم. این پیشنهادات ادبی رایگان بوده و به منظور ارائه به نویسندگان نوقلم و تازه‌نفس توصیه می‌شود. پیشنهاداتی نظیر استفاده از جزوه آموزش نویسندگی، تست استعداد نویسندگی، رایتینگ کوچ آنلاین، برندینگ ادبی و غیره. با ما همراه باشید.

مدرسه الف کوچ در مسیر صفر تا صد نویسندگی بستری را فراهم آورده تا در آن به سوالات متدوال نویسندگی هنرجویان این بخش پاسخ بدهد. پرسش‌هایی نظیر: سن شروع نویسندگی ، فنون نویسندگی ، چگونگی اخذ مدرک نویسندگی ، آشنایی با اصول داستان‌نویسی ، دانشگاه‌های معتبر رشته نویسندگی خلاق، معرفی بهترین کارگاه‌های ادبیات خلاقه و غیره. برای خوانش این مجموعه پرسش و پاسخ بر روی عبارت «پرسش‌های متداول نویسندگی» کلیک کنید تا به صفحه‌ی مورد نظر هدایت شوید.

تست استعدادیابی ادبی الف کوچ یکی دیگر از امکانات طی مسیر صفر تا صد نوشتن و نویسندگی خلاق است. این سنجه ادبی با شعار « اینجا آیینه‌سرای کلمه‌هاست » می‌کوشد با نقد کارا و معرفی منابع درخور، نویسنده‌ی نو قلم را در بینشی که نسبت به اثرش می‌تواند داشته باشد، در پیشنهاداتی که برای قلم وی در بازار کار و سرمایه وجود دارد ، و مهم‌تر از همه در شناخت نقد ادبی معطوف به خلاقیت نوشتن، یاری کند. هدف از این تست شناسایی، آموزش، کوچ و معرفی نویسندگان تازه‌نفس به مخاطب حرفه‌ای، اسپانسر مالی و نشرهای پیشروست. قضاوت سطح استعداد شما در این مرحله بر عهده مدرسه الف کوچ و مخاطبین است. ما تنها سه پرسش اساسی از شما داریم و پاسخ شما در معرض آراء مدرسه الف‌کوچ و مخاطبین قرار می‌گیرد! برای شرکت در تست استعداد نویسندگی کلیک کنید.

صفر تا صد نوشتن نویسندگی کشف استعداد ادبی جشنواره استعدادیابی الف کوچ

جان گاردنر در کتاب “هنر داستان” می‌نویسد:«هر نویسنده‌ای که خود را از آموزش اصولی نویسندگی محروم کند هرگز نمی‌تواند اثر هنری زیبا و ماندگار خلق کند». ما برای سهولت در دسترسی شما به مبانی صفر تا صد نویسندگی کوشیده‌ایم با همراهی یک انجمن پویا، مجموعه‌ی کاربردی از جزوات آموزش نویسندگی به صورت pdf گردآوری کنیم. تلاش کرده ایم یکی دیگر از پله های صفر تا صد نوشتن را برای شما دسترس پذیرتر کنیم. برای دسترسی به این مجموعه آموزشی لازم است که به کانال تلگرامی آرت کوچ دسترسی داشته باشید. برای درخواست عضویت در این کانال لطفاً فرم درخواست عضویت در «هم قبیله ادبی» را تکمیل و ارسال کنید. لازم به ذکر است که جزوات لازم برای آشنایی با اصول و فنون نویسندگی دسترسی در کانال تلگرامی ما به نام هم قبیله ادبی آپلود می شود. این یک همیاری برای پیمودن مسیر صفر تا صد نوشتن است!

یکی دیگر از عوامل مثبت در طی کردن صفر تا صد نوشتن شرکت‌های در جمع‌های هم‌اندیشه ادبی است. شرکت در جمع‌های هم‌اندیشه با فرکانس‌های هم‌سو، علاوه بر شادابی افکار یک آرتیست تاثیر انکارناشدنی‌ای در صید و باروری ایده‌هایی دارد که در پی یادگیری صفر تا صد نوشتن است. این نیاز به ویژه در دوران ارتباطات و رسانه های اجتماعی بیش از پیش خودنمایی می کند. ما در مدرسه آرت کوچ کوشیده‌ایم بستری را برای هم‌اندیشی و اشتراک ایده‌ها میان نویسندگان جوان فراهم آوریم. این انجمن آنلاین ادبی شامل هم‌قبیله‌های ادبی‌ای است که در مسیر هنری خود پاسخ چالش‌های نوشتن را در خود جستجو کرده اند و به ما این پیام را رسانا هستند که در جنون خود تنها نیستیم.

کوشیده‌ایم با راه‌اندازی انجمن آنلاین ادبی «هم‌قبیله ادبی» در شبکه اجتماعی تلگرام فرصتی برای اشتراک ایده‌ها و منابع آموزشی ادبیات خلاقه بسازیم. شاید این مورد بتواند در پیمودن صفر تا صد نویسندگی برای شما مفید باشد. برای ورود به این خانواده مجازی ابتدا فرم ورود به انجمن هم قبیله را پر کرده و بر روی آیکون «ارسال فرم» کلیک کنید. طی این فرم ما قادر خواهیم بود پیش از ورود به انجمن ادبی انگیزه‌ها و مشکلات شما را شناسایی کرده و برنامه‌ای منسجم برای ارتقاء نقاط قوت و رفع نقاط ضعف ادبی در مسیر صفر تا صد نوشتن شما طراحی کنیم. در ادامه  پس از پر کردن و ارسال فرم انجمن آنلاین ادبی رایتینگ کوچ، همکاران ما در بخش رسانه‌های اجتماعی شما را به کانال و گروه مربوطه وصل خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر بر روی فرم عضویت کلیک کنید.

دانش‌نامه داستان فارسی دانش‌نامه‌ای برخط مبتنی بر وب است. این دانش‌نامه می‌کوشد بی‌طرفانه و بدون پایمالی حق نشر دیگران گوشه‌ای از ادبیات فارسی را از دریچه‌ی ادبیات روایی بررسی و ثبت کند. بررسی سیر تاریخی هر نظریه، سنجه‌ا‌ی عادلانه برای راستی‌آزمایی هر نظریه‌ست. از این رو کوشیده‌ایم در بستری تاریخی نیز به «روایت فارسی» بپردازیم و زمینه‌های تاریخی ظهور و افول گفتمان‌های غالب ادبیات روایی مدرن فارسی را مد نظر بگیریم. هم‌چنین نظر به فقدان منابع گسترده در زمینه‌ی ادبیات داستانی، تلاش شده تا تعاریف پایه نیز در حین بازخوانی مفصلاً شرح داده شود. «بس نهانی‌ها به ضد پیدا شود» که می‌تواند هرچه کامل‌تر شدن دانش‌نامه‌ی روایت مدرن فارسی ما را یاری کند. مرور این دانش نامه یکی دیگر از مواردی ست که به صورت رایگان ما را در طی مسیر صفر تا صد نوشتن مجهزتر می کند. برای دسترسی به دانش نامه داستان کلیک کنید.

برای پیمودن صفر تا صد نوشتن و نویسندگی، آغاز کردن از چگونه آغاز کردن مهم‌تر است. ما در مدرسه آرت کوچ آرزومندیم که چنان به لذت نویسندگی آلوذه شوید که بتوانید از پس تلخی‌های زندگی برآیید. سرویس رایتینگ کوچ آنلاین، به عنوان یک خدمت نوین در زمینه‌ی مربیگری نویسندگی، این امکان را به نویسنده‌ می‌دهد که حضور یک همیار ادبی  آنلاین را در کنار خود احساس کند. برای شروع نویسندگی، ترس خود را کنار گذاشته و سعی کنید اولین مانعی که در نوشتن ظاهر شد را برای ما شرح بدهید. ما طی 24 ساعت به صورت رایگان همیار تو خواهیم بود. برای آشنایی با رایتینگ کوچ و کارکرد مربی هنر کلیک کنید.

ابتدا از طریق دسترسی به صفحه «سوالات متدوال نویسندگی» پیشاپیش به یک زمینه‌ی فکری در مورد پرسش و پاسخ دست پیدا کنید. با شرکت در تست استعدادیابی نویسندگی استعداد قلم خود را محک بزنید. چنان‌چه از این مرحله عبور کرده‌اید و به جزوه آموزش نویسندگی خلاق نیاز دارید می‌توانید عضو «هم‌قبیله ادبی» شوید تا به آرشیو تلگرامی مجموعه‌ی آموزشی ما دسترسی داشته باشید. در صورتی که به همیاری در حین نوشتن نیاز دارید می‌توانید از سرویس رایتینگ کوچ آنلاین استفاده کرده و در هر ماه تا سه سوال را به صورت رایگان از مربیان نویسندگی ما در مدرسه آرت کوچ ارسال کنید.

این یک بازاریابی فروش نیست بلکه این جایی تا جای عالی را پر کنی!


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *