رایتینگ کوچ | مربی نویسندگی آنلاین

نمی‌توان حدس زد گره‌های نویسندگی در کدام نقطه به سراغ نویسنده می‌آید و کجا به حضور و هدایت یک مربی آنلاین نویسندگی نیاز پیدا می‌کنیم. گاهی در پیش‌نویس رمان اتفاق می‌افتد، گاهی در پرده‌ی نخست یک نمایش‌نامه، و گاهی در انتهای یک داستان کوتاه. گاهی برنامه‌ریزی نوشتن یا استراتژی ادبی دچار مشکل است، گاهی ترس‌های ما مانع ادامه دادن است، گاهی استراحت‌های میان نوشته به تعویق‌های طولانی بدل می‌شود و گاهی عدم وجود یک پشتیبان مثل یک مربی آنلاین نویسندگی باعث بروز این مشکلات به شمار می‌رود.

چنان‌چه دستی در نوشتن خلاقه داشته باشید، حتماً شما هم مواجهه با بن‌بست‌های فکری را هم تجربه کرده‌اید: این مشکلات می‌تواند در سطح ایده، زبان، انسنجام، چاپ و برندسازی هم گریبان‌گیر نویسنده باشد. اما آن‌چه که مهم‌تر از همه‌ی مشکلات نویسندگی‌ست عدم باور به شکست برای یک نویسنده‌ست. و رعایت این مورد حیاتی را تنها می‌توان از دو نفر انتظار داشت: شما و مربی نویسندگی شما. اما منظور ما از رایتینگ کوچ کیست؟ چگونه می‌توان به سرویس رایتینگ کوچ آنلاین دست پیدا کرد و چه انتظاراتی می‌توان از این سرویس رایگان داشت.

مهارت رایتینگ کوچ (مربی‌گری نویسندگی) به عنوان شاخه‌ای از آرت کوچینگ ناظر به مهارت‌هایی‌است که به بهبود سطح نویسندگی کوچی (یاریجو) می‌انجامد. مهارت رایتینگ کوچ شامل طراحی استراتژی اثر، ترسیم نقشه راه نویسندگی ، توسعه حرفه ای برای مبتدیان و نویسندگان معتبر، ارتقاء بازخورد در مورد کار در حال انجام شما، الهام‌بخشی و انگیزه‌دهی، کشف بلوک های خلاقانه در تکمیل فرآیند خلاقیت، کمک به اولویت بندی پروژه ها و مدیریت زمان، بهره وری بیشتر از منابع مالی، متنی و ذهنی،  بهبود مهارت های تجاری و بازاریابی از جمله وب و رسانه های اجتماعی، مشاوره در مورد نمایندگان/ناشران، همراهی در شناختن مسیرهای بازار، معرفی کانال های تاثیرگذار پرسونال برندینگ و… از سوی رایتینگ کوچ است.

دورنمای وظایف مربی نویسندگی:
اول برگزاری جلسه‌ی کوچینگ
دوم طراحی استراتژی اثر
سوم برنامه‌ریزی نقشه راه
چهارم پیگیری و روندسازی و ویراستاری
پنجم آموزش خودیاری و مایند کوچینگ

مدرسه الف کوچ موقعیتی را فراهم آورده تا به صورت آنلاین به عنوان رایتینگ کوچ (همیار نویسندگی) در کنار هنرجوی نویسندگی‌ باشیم. اگر طی نوشتن  برخوردید، می‌توانید مشکل پیش‌آمده را به صورت تیکت های ادبی و در قالب یک ایمیل به صندوق پست الکترونیک مدرسه الف‌کوچ ارسال کنید. این ایمیل‌ها پس از بررسی اولیه و مشخص شدن حوزه‌ی اصلی، در قالب تیکت‌هایی به دست متخصصین هر رشته می‌رسد تا ظرف 24 ساعت رایتینگ کوچ آنلاین تو باشند.

به همین سادگی!

برای شروع این همیاری کافی‌ست فرم رایتینگ کوچ آنلاین را ظرف چند دقیقه پر کنید و مشکل را  در انتهای فرم بنویسید. ما، طی 24 ساعت همیار نویسندگی شماییم و شما می‌توانید ماهانه 3 تیکت را مهمان مدرسه‌ی آرت کوچینگ الف کوچ باشید!

ما در سرویس مربی آنلاین نویسندگی میزبان پرسش‌های شما در مسیر نوشتن خلاقه هستیم. از جمله سوالات متداول در بخش رایتینگ کوچ آنلاین می‌توان به پرسش‌هایی نظیر: سن شروع نویسندگی، امکانسنجی آموزش نویسندگی برای نوجوانان، چگونگی اخذ مدرک نویسندگی، معرفی دروس پایه عمومی و تخصصی رشته ادبیات داستانی، دانشگاه‌های معتبر داستان‌نویسی، بهترین مدارس ادبیات خلاقه، مفهوم روایت به زبان ساده، و نیز پرسش در مورد کوچینگ و رایتینگ کوچ اشاره کرد. در ادامه به تعدادی از پرسش‌های مطرح شده که توسط مربی آنلاین نویسندگی پاسخ داده شده می‌پردازیم. برای خوانش مطلب کامل بر روی لینک کلیک کنید.

آرت کوچ هنریار نویسندگی کوچینگ نویسندگی الف کوچ مربی آنلاین نویسندگی رایتینگ کوچ رایگان

ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

2 پاسخ به “رایتینگ کوچ | مربی نویسندگی آنلاین”

  1. شراره بهارلویی نیم‌رخ

    سلام ووقت بخیر آیا مدرکی برای این دوره تا وجود دارد که بتوان با آن مدرک نشست های کتابخوانی را انجام داد.

    1. الف‌کوچ نیم‌رخ

      درود. برگزاری نشست های کتابخوانی طی رسمی ترین شکل نیازمند مجوز موسسه فرهنگی تک منظوره است؛ یکی از شروط کسب مجوز موسسه تک منظوره نیز ارائه یک روزمه مرتبط است. صدور هرگونه مدرک/ سرتیفیکیت و مجوز از سوی مدرسه آرت کوچینگ مغایر با اساس‌نامه ماست که بر حسب آن:«ارائه و القای هرگونه رتبه، مدرک و رنکینگ عمومی که منافی ذات کوچینگ است از سوی مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ ممنوع است». اما ما به شما دو پیشنهاد داریم:
      نخست استفاده از مشاوره تلفنی مدرسه آرت کوچینگ است. شما می‌توانید طی روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس 09031037537 در ارتباط باشید و از مشاوره تلفنی این مرکز بهره ببرید.
      دوم عضویت در گروه تلگرامی الف کوچ موسوم به «هم قبیله ادبی» از طریق پر کردن «فرم عضویت در شبکه مجازی» است. در این گروه تلگرامی می‌توانید با اشتراک گذاشتن کم و کاستی‌های بیزینس ادبی خود از مشاوره و همکاری سایر افراد بهره بگیرید.

      با امید به بهترین ها برای شما | تحریریه مدرسه الف‌کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *