استخدام مربی نویسندگی

در پست پیشین در مورد تعریف، کارکرد و ابزارهای رایتینگ کوچ (مربی نویسندگی) صحبت کردیم و دانستیم که:
رایتینگ کوچ کسی‌ست که در فرآیند نوشتن خلاقه همیار نویسنده است.درست مثل سردبیر شخصی یک نویسنده حرفه‌ای یا مبتدی که به نویسنده کمک می‌کند تا پروژه‌ی هنری خود را به هر طریقی که می‌تواند بهبود بخشد. رایتینگ کوچ (مربی نویسندگی) به عنوان شاخه‌ای از آرت کوچینگ ناظر به مهارت‌هایی‌است که به بهبود سطح نویسندگی کوچی (یاریجو) می‌انجامد. این مهارت‌ها شامل:

 ترسیم نقشه راه نویسندگی
توسعه حرفه‌ای برای مبتدیان و نویسندگان معتبر
ارتقاء بازخورد در مورد کار در حال انجام شما
الهام‌بخشی و انگیزه‌دهی
کشف بلوک های خلاقانه در تکمیل فرآیند خلاقیت
کمک به اولویت بندی پروژه‌ها و مدیریت زمان
بهره‌وری بیشتر از منابع مالی، متنی و ذهنی
بهبود مهارت‌های تجاری و بازاریابی از جمله وب و رسانه‌های اجتماعی
مشاوره در مورد نمایندگان/ناشران
همراهی در شناختن مسیرهای بازار
و…

از سوی رایتینگ کوچ است. برای آشنایی بیشتر با نحوه، شرایط، امکانات استخدام یک مربی نویسندگی (رایتینگ کوچ) و پاسخ به این پرسش که «آیا به مربی نویسندگی نیاز داریم؟» این مقاله را تا پایان بخوانید.

مربی نویسندگی معلم نوشتن آموزگار نویسنده استخدام

خلق یک اثر در دنیای امروز به تنهایی آسان نیست. چالش‌های پیش رو نیز اغلب غیر قابل پیش‌بینی هستند. اگر:

در میانه‌های نوشتن به بن‌بست خورده‌اید.
چندین بار کتاب خود را شروع کرده و آن را رها کرده‌اید
یک پیش‌نویس نوشته‌اید و به نظر می‌رسد که نمی‌توانید به عقب برگردید و آن را خودتان ویرایش کنید
یک ساختار مستحکم یا محتوای بکر دارید، اما از تاثیر اثر خود مطمئن نیستید
روند خاص خود را در متن دنبال کرده‌اید اما فصل‌های شما قانع ‌کننده به نظر نمی‌رسند

اگر هر یک از اینها درست باشد، ارزش آن را دارد که گزینه های خود را برای یک مربی نویسندگی بررسی کنید. شما می‌توانید با استخدام یک مربی کوچ، به ترتیب از چالش‌های پیش‌رو عبور کنید.

مربی نویسندگی معلم نوشتن آموزگار نویسنده استخدام

افرادی که در حال نوشتن کتاب های غیرداستانی هم‌چون مشاوره، کوچینگ، مدیریت، خاطره و خودنوشت هستند و کتاب هایشان در ژانرهای گسترده تجارت، امور مالی، پزشکی، آموزش، خودیاری، توسعه شخصی یا خاطرات قرار می گیرد، افرادی که کتاب هایشان دانشی را به اشتراک می گذارد که به خوانندگان آنها کمک می کند، افرادی که کتاب‌هایشان داستان‌شان را برای کمک به دیگران به اشتراک می‌گذارند، افرادی که می خواهند کتاب خود را بنویسند اما به راهنمایی و کمک نیاز دارند، افرادی که نیاز به پاسخگویی از سوی متخصصان دارند همگی مستعد بهرمندی از یک رایتینگ کوچ در کنار خود هستند. در مقابل این سرویس برای افرادی که می خواهند رمان  یا کتابی خلاقه از هر نوع بنویسند، افرادی که می خواهند کتاب کودک بسازند، افرادی که نمی دانند چرا می خواهند کتاب بنویسند، افرادی که از ما انتظار دارند که کتابشان را به شیوه روح بنویسیم (برای اطلاعات بیشتر در مورد روح ‌نویسی کلیک کنید) و ی افرادی که از ما انتظار دارند کتاب‌نویسی را برایشان انجام دهیم (برای اطلاعات بیشتر در مورد کتاب‌نویسی کلیک کنید) توصیه نمی‌شود.

مربی نویسندگی معلم نوشتن آموزگار نویسنده استخدام

همان‌طور که پیش‌تر در مورد پیش‌بینی‌ناپذیر بودن چالش‌های خلق یک اثر گفتیم، خدماتی که باید از مربی نویسندگی انتظار داشت نیز غیر قابل پیش‌بینی‌ست. اما در یک دسته‌بندی کلی ما باید از رایتینگ کوچ خود انتظار داشته باشیم که بستر ارائه پنج سرویس ویژه را فراهم کند:

اول برگزاری جلسه‌ی کوچینگ
دوم طراحی استراتژی اثر
سوم برنامه‌ریزی نقشه راه
چهارم پیگیری و روندسازی و ویراستاری
پنجم آموزش خودیاری و مایند کوچینگ

هر مربی نویسندگی موظف است ابتدا کوچی (یاریجو) را از طریق ابزارهای کوچینگ به برون‌سپاری ذهنی و طوفان فکری وادارد تا بتوان استراتژی محتوایی را بر اساس ذهنیات کوچی طراحی کند. در ادامه وی برنامه‌ای برای پیاده کردن استراتژی محتوایی کوچی طراحی می‌کند و خود نیز مسئولیت پیگیری را عهده‌دار می‌شود تا کوچی به روندِ ثابتی در نوشتن نائل شود. در ادامه باید یادآوری کرد که یک مربی نویسندگی حرفه‌ای، موظف است با ابزارهای مایندکوچ، یاریجو را به مرحله‌ای ارتقاء دهد که مسولیت‌ها و ابزارهای خود را در مواجهه‌ی بعدی با مشکلات نویسندگی بشناسد و به کار بگیرد. یک مربی نویسندگی حرفه‌ای آگاه است که وابستگی هنری به معنی مسئولیت‌گریزی‌ست و حتماً تمعهیداتی می‌اندیشد که یاریجو تحت مایند کوچینگ (ذهن آگاهی یا خودیاری) قرار بگیرد.

مربی نویسندگی معلم نوشتن آموزگار نویسنده استخدام

چنان‌چه مایلید  یک مربی نویسندگی استخدام کنید تا به شما کمک کند با غلبه بر ترس‌ها و معتبر ساختن کتاب‌تان بهترین مطالب خود را ارائه دهید توجه به چند نکته برای ادامه‌ی مسیر حیاتی‌ست:

اول آن‌که شما باید به مربی خود در سطح عمیقی اعتماد داشته باشید. رایتینگ کوچینگ، یک سفر به شدت احساسی‌ست که برای ورود به آن لازم است که از اعتماد به مربی خود اطمینان داشته باشید. به همین دلیل اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که به سرعت تصمیم نگیرید. مربی شما باید یک رزومه‌ی مرتبط و مستند داشته باشد اما این کافی نیست؛ در ادامه‌ باید یادآور شد که:

سبک مربیگری رایتینگ کوچ باید برای شما کار کند و راستای ذهنیت و استراتژی محتوای شما باشد. مربی نویسندگی موظف است به شما کمک کند تا در مورد کتابتان احساس انرژی کنید. و در انتها:«شما باید احساس امنیت کنید که با آنها در مورد احساس خود صادق باشید». برای بهرمندی از مشاوره استخدام مربی نویسندگی به صورت آنلاین بر روی متن کلیک کنید. همکاران ما پس از ظرف 24 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.

مربی نویسندگی معلم نوشتن آموزگار نویسنده استخدام

استخدام یک مربی نویسندگی بسته به نوع و کمیت پروژه، و البته سطح نیاز شما به دسترسی آنلاین و حضوری، و نیز اهداف نوشتاری شما متفاوت است. گاهی پروژه‌ی شما در ابتدای ایده‌پردازی دچار تعویق شده، گاهی در میانه و گاهی پس از پایان نوشتن دچار شک نسبت به تاثیرگذازی اثر می‌شوید. مربیان نویسندگی ما با دسته‌بندی خدمات خود پکیج رایتینگ کوچ نویسنده خود را بدین شرح تقدیم می‌کنند:

پکیج مربی‌گری شامل همراهی یک مربی نویسندگی به مدت 16 هفته به صورت آنلاین و حضوری در کنار شماست. شما طی این مدت 3 جلسه‌ی کوچینگ حضوری ، یک استراتژی محتوایی حرفه‌ای (شامل مرحله‌بندی نوشتن کتاب، موقعیت‌یابی ذهنی شما، ساختارشناسی کتاب و طرح کلی)، نقشه راه نویسندگی، کارگاه آنلاین فشرده‌ی سه روزه نویسندگی، و هدایت تلفنی هفتگی و ویراستاری برخط دریافت خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید از ایده تا پایان مسیر تنها نیستید.

ابتدا مربی نویسندگی شما با برگزاری سه جلسه‌ی کوچینگ، تلاش در برون‌ریزی ذهنی و طوفان‌های فکری در شما می‌کند. وی در ادامه شما را در هر مرحله از شروع کتاب در مورد مفاهیمی از جمله موقعیت‌یابی، ساختار کتاب و طرح کلی راهنمایی می‌کند. اطلاعات به دست آمده طی این همیاری، به طراحی یک برنامه‌ی بلندمدت به نام «استراتژی نوشتن» ختم می‌شود. در استراتژی برند نکات پایه‌ای در تولید اثر مشخص شده و نویسنده نیازمند برنامه‌ای برای پیاده کردن آن است. «نقشه راه نویسندگی» یا «کلندر نویسندگی» در این زمان توسط مربی شما طراحی شده و طی هفته‌ی چهارم در اختیار شما قرار می‌گیرد. پیش از نوشتن شما در یک کارگاه آنلاین فشرده‌ی سه روزه‌ی نویسندگی شرکت کرده و پس از آن طی 10 هفته به نوشتن اثر خود تحت هدایت تلفنی از طرف مربی خود خواهید بود. به مربی طی این مدت هر هفته طی تماسی به سوالات شما پاسخ داده و به شما کمک می کند تا در مسیر تکمیل کتاب خود بمانید. طی این مدت ویراستاران مجموعه‌ی ما هر هفته به بررسی پیش‌نویس‌های شما بر اساس راهنمایی‌های رایتینگ کوچ شما خواهند پرداخت. در انتها، مربی نویسندگی یک پکیج مشاوره انتشار را برای اثر شما پیشنهاد می کند. در ضمن شما می توانید در طی مسیر از هم فکری انجمن آنلاین ما نیز بهرمند شوید.

بله!

درست حدس زدید: این یک همیاری همه جانبه از مدرسه‌ی آرت کوچینگ «الف کوچ» است. این پکیج با قیمت 9 میلیون تومان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. چنان‌که در حال نوشتن نخستین اثر خود هستید و به اصطلاح «کار اولی» به شمار می‌روید، مدرسه‌ی آرت کوچینگ ضمن آرزوی بهترین‌ها در مسیر پیش رو، پکیج رایتینگ کوچ خود را با 12 درصد تخفیف به قیمت 89200000 تومان خدمت شما عزیران تقدیم می‌کند.


خدمات


کوچینگ حضوری

طراحی استراتژی اثر

نقشه راه نویسندگی

کارگاه آنلاین نویسندگی

ویراستاری برخط

نقد نهایی

مشاوره چاپ

استخدام مربی نویسندگی هزینه معلم نوشتن در ایران

مناسب برای افرادی که:


می‌خواهند تجاربی را به اشتراک بگذارند اما از پراکندگی آن سردرگم اند.

می‌خواهند کتاب خود را بنویسند اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند.

علاقمندان به نوشتن و آزمون توانایی خود در این زمینه.

برای نوشتن به حامی نیاز دارند.

در فصل بندی کتاب خود دچار مشکل هستند.

استخدام مربی نویسندگی هزینه معلم نوشتن در ایران آرت کوچینگ رایتینگ کوچ

شرایط، هزینه و تقویم


مدت دوره: 16 هفته

نشست کوچینگ: 3 نشست

خروجی: 42 هزار واژه

کارگاه نویسندگی: سه روزه

شرایط: ایده/ منابع متنی

هزینه: 9 میلیون تومان

پیش پرداخت: پس از مشاوره

استخدام مربی نویسندگی هزینه معلم نوشتن در ایران آرت کوچینگ رایتینگ کوچ همیار نوشتن حمایت از نویسنده کار اولی


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *