تیزر جایزه استعدادیابی الف کوچ

تیزر نخستین دوسالانه استعدادیابی نویسندگی الف کوچ منتشر شد . جایزه استعدادیابی نویسندگی الف کوچ با همکاری مدرسه آرت کوچینگ و آژانس برندینگ آکمپلکس در جریان بوده و تا تاریخ 30 آبان 1402 میزبان استعدادهای جوان ادبی است. به گزارش وب‌سایت الف کوچ این رویداد می‌کوشد پلی باشد میان استعدادهای نو ادبیات فارسی و اسپانسرهای ادبی. کشف دنیای هنر به تنهایی آسان نیست و جایزه الف‌کوچ مایل است همیار گوشه‌ای از این مسئولیت باشد. برای آشنایی بیشتر با کم و کیف این رویداد هنری، همراه ما باشید.

جایزه الف‌کوچ گام اول در سفر رایتینگ کوچ است. تجربه سفری هنری که از استعدادیابی نویسنده آغاز شده و تا ساخت یک برند شخصی از شما و اثر شما ادامه خواهد داشت. زیرا ما شدیداً علاقمندیم خود را شریک کسب و کار هنری شما بدانیم، نه آموزگار، منتور، یا مشاور. علاقمندان به شرکت در این رویداد هنری می توانند با مراجعه به صفحات جایزه الف‌کوچ نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر اقدام فرمایند.

در بخش زمینه و نحوه‌ی شرکت در این جایزه استعدادیابی نویسندگی آمده است که:

– یک علامت نگارشی جدید پیشنهاد دهید.
– برای علامت نگارشی تازه، نامی مستعار بسازید.
– شخصیت دارای نام مستعار را طی یک جمله توصیف کنید.
– کوتاه‌ترین روایت را با جمله‌ی آغازین بنویسید
–  روایت خود را به همراه بیوگرافی کوتاهی از خود (نام کامل/ زمینه‌ ادبی / سابقه نوشتن) به آدرس پستی جایزه الف کوچ ارسال کنید.
–  آدرس پستی به آدرس Persian.alefcoach@gmail.com میزبان آثار شماست.
– اثرشما با گذشت 60 روز از زمان وصول، صرف نظر از کسب رتبه، حائز یک پکیج آموزش ادبیات خلاقه خواهد بود. این پکیج شامل دو نقد، یک پیشنهاد شغلی و معرفی سه منبع فنی برای شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما را دعوت به تماشای تیزر دوسالانه استعدادیابی نویسندگی می‌کنیم. در انتها یادآور می‌شویم شما این‌جا هستید تا جای عالی را پر کنید! در رسانش صدای جایزه الف‌کوچ، همیار ما باشید تا یک قبیله ادبی بزرگ را گرد یکدیگر بسازیم و این شادی را عظیم‌تر بداریم. به امید دیدار شما در جایزه الف کوچ


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *