جایزه استعدادیابی الف کوچ

مدرسه آرت کوچینگ افتخار دارد که مجری «جایزه استعدادیابی الف کوچ» در زمینه‌ی  نویسندگی خلاق (کشف استعداد نویسندگی) باشد. جایزه الف کوچ هر دو سال در  شهریورماه میزبان استعدادهای ناب نویسندگی به زبان فارسی در سراسر  دنیا خواهد بود. دوسالانه استعدادیابی الف کوچ با شعار «اینجا آیینه‌سرای کلمه‌هاست» و به منظور شناسایی ، آموزش ، رایتینگ‌کوچ ، برندینگ معرفی نویسندگان نوقلم و تازه‌نفس به مخاطب حرفه‌ای، اسپانسر مالی و نشرهای پیشرو  شکل گرفته. ما در دبیرخانه دوسالانه استعدادیابی نویسندگی الف کوچ می‌کوشیم با ارائه نقد کارا و معرفی منابع درخور، نویسنده‌ی نو قلم را:

در بینشی که نسبت به اثرش می‌تواند داشته باشد
در پیشنهاداتی که برای قلم وی در بازار کار و سرمایه وجود دارد
و مهم‌تر از همه در شناخت نقد ادبی معطوف به خلاقیت نوشتن

یاریگر باشیم. اگر تصویری در ذهن شما بدون واژه و اشاره حضور دارد، یا چنان‌چه در مورد نوشتن دچار شک هستید، یا چنان‌چه از خود می‌پرسید آیا من استعداد نویسندگی دارم، جایزه استعدادیابی الف کوچ  می‌تواند محک خوبی برای سنجش توانایی‌های ادبی شما باشد. در ضمن جایزه ا الف‌کوچ هیچ نوع رتبه‌ی ادبی را به شرکت‌کنندگان تلقین نمی‌کند. چرا که ما در مدرسه آرت‌کوچینگ الف کوچ معتقدیم که کوچینگ بر اساس هم‌افزایی شکل می‌گیرد نه آزمون و امتحان. ما معتقدیم طریقه کشف و طرح زمینه‌ی این هم‌افزایی‌هاست که جان‌مایه‌ی کوچینگ را تشکیل می‌دهد.

در انتها ذکر چند نکته خالی از لطف نیست. اول آن‌که جایزه استعدادیابی الف کوچ هیچ‌گونه توهمی را در مورد آینده‌ی استعداد ادبی شما در ذهن‌تان ایجاد نمی‌کند. چرا که مشاورین ما یادآور این نکته هستد که یک کسب و کار موفق پیش از هر امید و انتظاری دارای استراتژی ست.دوم جایزه الف کوچ شما را با وعده‌ی کاذب انتشار کتاب دچار خودفریفتگی نمی‌کند. هم چنان که پیشتر گفتیم:«کوچ، شما را به سمت پذیرش مسئولیت هنری خود سوق می دهد و کوچینگ، هنر پذیرفتن مسئولیت‌هاست». و مهم‌تر از همه این‌که جایزه الف کوچ شما را با دیگران وارد مقایسه نمی‌کند. چرا که ذاتاً کوچینگ به نسخه های عمومی بی اعتماد است. ما معتقدیم که هر هنرمند شرایطی ویژه را داراست و این شرایط با دیگری قابل مقایسه نیست.

در مقایل این سیستم، جایزه الف کوچ زمینه شکوفایی ظرفیت‌های درونی شما را به شما خاطرنشان می‌شود تا یادآوری کند:
«در جنون خود تنها نیستید!»
برای دسترسی به پوستر فراخوان جایزه استعدادیابی الف کوچ و آشنایی با نحوه شرکت دراین جایزه ادبی لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید. در ادامه می‌توانید با شناسه، زمینه، امکانات، هدایا و گاهشمار جایزه  کشف استعداد نویسندگی الف کوج همراه باشید. لطفاً در نشر این فراخوان، همیار مدرسه آرت کوچینگ باشید.

جایزه الف کوچ حشنواره داستان مسابقه ادبی فراخوان جایزه داستان الف کوچ استعداد نویسندگی

عنوان: دوسالانه استعدادیابی نویسندگی الف کوچ
شعار: « اینجا آیینه‌سرای کلمه‌هاست»
مجری: مدرسه آرت کوچینگ
دبیر: کارگروه الف کوچ
هیات انتخاب اولیه: اعلام نشده.
هیات داوری نهایی: اعلام نشده
زمینه: ادبیات خلاقه
محور: روایت داستانی
اسپانسر: آژانس برندینگ آکمپلکس
زبان: فارسی
میزبان: وب‌سایت الف کوچ

– یک علامت نگارشی جدید پیشنهاد دهید.
– برای علامت نگارشی تازه، نامی مستعار بسازید.
– شخصیت دارای نام مستعار را طی یک جمله توصیف کنید.
– کوتاه‌ترین روایت را با جمله‌ی آغازین بنویسید.

تارنما:                  www.alefcoach.com
پست‌الکترونیک:   Persian.alefcoach@gmail.com
تلفن دبیرخانه:      09031037537 (10 الی 16)
تلگرام:                 Artcoach_com
فکس:                 06142243606

– روایت واصله به دبیرخانه دوسالانه الف کوچ، پس از گذشت حداکثر 60 روز از زمان ارسال، ورای هرگونه رتبه بندی، حائز دریافت یک پک آموزشی حاوی دو نقد کوتاه از دو دریچه‌ی متفاوت، یک پیشنهاد کاری برای قلم شما و معرفی 3 منبع مناسب برای پیشرفت فنی شما خواهد بود.

– به حائزین رتبه‌ی اول تا پنجم طرح استعدادیابی ادبی از طرف آژانس برندینگ آکمپلکس در کنار پک آموزشی، به ترتیب مبالغ 50 هزار ، 40 هزار، 30 ، 20 و 10 هزار کلمه به ازای هر کلمه هدیه می‌شود. در ضمن حائزین رتبه‌های اول تا پنجم تست استعداد نویسندگی، امکان حضور در ترم بهاره‌ی آموزش ادبیات خلاقه را به صورت رایگان خواهند داشت.

مهلت شرکت:      30 آبان 1402
اعلام نتایج اولیه:      30 دی 1402
دریافت هدایا:      تا 60 روز پس از ارسال اثر

این پایان همیاری مدرسه آرت کوچینگ نیست! ما پس از تست نویسندگی آنلاین در مراحل بعدی نیز در کنار نویسنده باقی خواهیم ماند. در ادامه دوره آموزش ادبیات خلاقه را پیش رو خواهیم داشت و سپس نوبت به ورکشاپ رایتینگ کوچ می رسد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اول وب سایت الف کوچ مراجعه کنید… این آغاز یک همیاری است!


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *