تیکت‌های شما| کسب درآمد از داستان سرایی

چونه به کسب درآمد از داستان سرایی برسیم؟

برای آشنایی با پاسخ این پرسش اساسی از دریچه رایتینگ کوچ همراه این مقاله باشید.

ما در سرویس رایتینگ کوچ کوشیده‌ایم هر نویسنده ایرانی یک مربی آنلاین نویسندگی را در کنار خود ببیند. چنان‌چه در حین نوشتن به مشکلی برخورید فقط کافی‌ست با تکمیل و ارسال یک تیکت، ظرف 24 ساعت شنیدار راهنمایی و کوچینگ مربیان نویسندگی ما باشید. این یک مشاوره ادبی یا ورکشاپ ادبیات خلاق نیست. نه آموزش نویسندگی، نه پکیج صفر تا صد نویسندگی، نه فروش آرزویی ویژه در کار است. این یه همیاری ادبی از تیم آرت کوچینگ است!  در این قسمت از رایتینگ کوچ آنلاین همراه هستیم با گل نرگس، نویسنده جوان ایرانی که در مورد کسب درآمد از داستان سرایی با ما گپ زده. با رایتینگ کوچ آنلاین مدرسه آرت کوچینگ ویژه آموزش نویسنده ایرانی همراه باشید تا از زاویه کوچینگ به گل نرگس پاسخ دهیم:« چگونه از داستان سرایی کسب درآمد کنیم؟ »

گل نرگس

موفرفری و لاغر

44

بله.

تو درآمدزایی به خودم کمک می‌کردم

مستقل و تخیلی

بله.

درآمدزایی

هیچی.

پختگی

تنها کلمه‌ای که به خاطرش زنده‌ای

خیر.

بله.

فلسطین.

آمده‌ام که بمانم.

درآمدزایی با داستان‌سرایی.

منتی عزیز.

ممنون که مجموعه‌ی آرت کوچینگ رو با روحیه و مشکلی که پیش اومده آشنا کردی. نحوه کسب درآمد از داستان سرایی از جمله مسائل جدی در زمینه نویسندگی به شمار می‌ره. چرا که معیشت جزو ناگزیر بایسته های خلق یک اثر هنریه. و ما به همه نویسندگان جوان توصیه می‌کنیم که:

نخست هرگز قلم خود را نفروشند؛ چرا که هیچ چیزی در این هستی هم بها با سوگند خداوند نیست.
دوم اینکه از ریاضت‌های ادبی خود را دور نگه دارند. چرا که ریاضت‌های ادبی دل را کینه‌ای و قلم را تلخ و کور می‌کند.

در ادامه و در پاسخ به نحوه کسب درآمد از داستان سرایی لازم می‌بینیم بحث را روشن‌تر به پیش ببریم. نخست مایلیم منظور شما را از داستان سرایی بدانیم: آیا شما دارای توانایی داستان سرایی به صورت شفاهی هستید یا داستان نویسی به صورت مکتوب؟ در هر دو حالت یک اثر خوب نیاز به رسانه برای دیده شدن دارد. آیا شما رسانه‌ای در فضای مجازی یا حقیقی دارید؟ تجربه کار در فضای تولید محتوای متنی، صوتی یا تصویری در زمینه داستان چطور؟

مدرسه الف کوچ به کمک آژانس مشاوره اقتصادی آکمپلکس تمهعیداتی رو به منظور جذب نویسنده در زمینه های اخیر فراهم اورده. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونی به صفحه جذب نویسنده در همین سایت سر بزنی. چنانچه با هیچکدوم از پلن‌های ارائه شده ارتباط برقرار نکردی می‌تونی رزومه ادبی/ شغلی خود را برای ما ایمیل کنید تا در اولین فرصت شما را با پیشنهادات جدید آشنا کنیم.

به امید بهترین‌ها برای شما.

 

 

 


ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *