دوسالانه استعدادیابی نویسندگی

الف کوچ، کارگروه ادبی مدرسه آرت کوچینگ ، افتخار دارد که مجری دوسالانه استعدادیابی نویسندگی خلاق (کشف استعداد نویسندگی) باشد. این دوسالانه هر دو سال در  شهریورماه میزبان استعدادهای ناب نویسندگی به زبان فارسی در سراسر  دنیا خواهد بود. کمپین استعدادیابی نویسندگی با شعار « اینجا آیینه‌سرای کلمه‌هاست » و به منظور شناسایی ، آموزش ، کوچ و معرفی نویسندگان نوقلم و تازه‌نفس به مخاطب حرفه‌ای، اسپانسر مالی و نشرهای پیشرو می‌کوشد با نقد کارا و معرفی منابع درخور، نویسنده‌ی نو قلم را در بینشی که نسبت به اثرش می‌تواند داشته باشد، در پیشنهاداتی که برای قلم وی در بازار کار و سرمایه وجود دارد ، و مهم‌تر از همه در شناخت نقد ادبی معطوف به خلاقیت نوشتن، یاری کند.

لازم به ذکر است که این سنجه و آزمون هیچ‌گونه رتبه‌ی ادبی را به صاحب اثر القا نمی‌کند؛ هیچ‌گونه توهمی را در مورد آینده‌ی استعدادتان در ذهن شما ایجاد نمی‌کند؛ شما را با وعده‌ی کاذب انتشار کتاب دچار خودفریفتگی نمی‌کند و مهم‌تر از همه شما را با دیگران وارد مقایسه نمی‌کند. در مقایل این سیستم استعدادیابی ادبی تلاش می‌کند زمینه شکوفایی ظرفیت‌های درونی شما را به شما خاطرنشان شود تا یادآوری کند:«در جنون خود تنها نیستید!» در ادامه پس از رونمایی از پوستر دوسالانه کشف استعداد نویسندگی اطلاعات بیشتر در خدمت شما قرار گرفته است. شما می‌توانید با کلیک بر روی پوستر دوسالانه به صورت مستقیم تست خود را شروع کنید! به امید دیدار شما در مدرسه آرت کوچینگ الف کوچ.

کشف استعداد نویسندگی دوسالانه استعدادیابی ادبی رایتینگ کوچ

عنوان: دو سالانه استعدادیابی نویسندگی
دوره: اول
شعار: « اینجا آیینه‌سرای کلمه‌هاست»
مجری: مدرسه آنلاین آرت کوچینگ
دبیر: کارگروه استعدادیابی الف کوچ
هیات انتخاب اولیه: اعلام نشده.
هیات داوری نهایی: اعلام نشده
زمینه: ادبیات خلاقه
محور: روایت داستانی
اسپانسر: آژانس برندینگ آکمپلکس
زبان: فارسی میزبان: وب‌سایت الف کوچ

دبیرخانه دوسالانه استعدادیابی نویسندگی در هر دوره چند پرسش و چالش را با شما در میان می‌گذارد. لازم به یادآوری‌ست که پرسش‌های مذکور تنها جنبه‌ی استعدادیابی و کشف استعداد نویسندگی شما داشته و طی بررسی پاسخ‌های واصله، به هیچ وجه بار علمی هنرجو مدنظر نیست. چالش‌های این دوره عبارتند از:

– یک علامت نگارشی جدید پیشنهاد دهید.
– علامت نگارشی تازه را طی یک جمله توصیف کنید.
– کوتاه‌ترین روایت را با جمله‌ی مذکور آغاز کرده و بنویسید.

تارنما:                 alefcoach.com
پست‌الکترونیک:   Persian.alefcoach@gmail.com
تلفن دبیرخانه:     09031037537 (10 الی 16)
فکس: 06142243606

– چنان‌چه بتوانید قواعد این تست ادبی را رعایت کنید، اثری مستقل از شما حاصل خواهد شد. اثر شما طی 72 ساعت حائز امتیاز ویژه از سوی متخصصین مدرسه الف‌کوچ خواهد شد. امتیاز مذکور بین 000 الی 300 خواهد بود.

– متخصصین ما طی یک هفته نقد خود را در بیان دلایل اعطای امتیاز ذکر شده ارائه خواهند کرد.

– ده روز پس از حضور شما در تست استعدادیابی نویسندگی، اثر شما که نماینده‌ی سنجش ادبی شماست، همراه با امتیاز ویژه و یک نقد اختصاصی منتشر شده و در معرض آراء مخاطبین قرار می‌گیرد.

– به آن‌دسته از نویسندگانی که حائز امتیاز بیش از 250 از سوی منتقدین یا 100 رای مثبت از سوی مخاطبین باشند پکیجِ استراتژی برندینگ ادبی تعلق می‌گیرد. پکیج مذکور شامل یک برنامه 9 ماهه آموزشی / کاری / تبلیغاتی است که به صورت رایگان و بر اساس تست استعدادیابی شما طراحی می‌شود. ما می‌کوشیم سه منبع آموزشی، یک پیشنهاد کاری و یک رسانه‌ی مستقل را برای شما به صورت رایگان فراهم کنیم.

– به آثار حائز امتیاز 300 از سوی منتقدین، در کنار پک آموزشی به ترتیب مبالغ 50 ، 40، 30 ، 20 و 10 هزار تومان به ازای هر واژه هدیه می‌شود.

– دبیرخانه دوسالانه استعدادیابی الف‌کوچ می‌کوشد به ترتیب در شهریور سال‌های 1404 | 1406 | 1408 | 1410 به مدت هشت‌سال به کشف، پرورش و معرفی استعدادهای نویسندگی فارسی پرداخته و فراخوان خود را تمدید نماید.

دوسالانه اول: شهریور 1402 الی تیرماه 1404
مهلت شرکت: 30تیرماه 1404
اعلام نتایج: 30 مرداد 1404

به امید دیدار شما در مدرسه آرت کوچینگ
دبیرخانه ادبی: الف کوچ | همیار نویسنده

کشف استعداد نویسندگی ایران

ارتباط با مدرسه آنلاین مشاوره آرت کوچینگ رایتینگ کوچ الف کوچ

یک پاسخ به “دوسالانه استعدادیابی نویسندگی”

  1. بهدین نیم‌رخ

    حرکت جالبیه که بخواید به هنرجوی نویسندگی نقد ادبی رو معرفی کنید. امیدوارم به تحمیل نظر به هنرجو ختم نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *